Ga naar inhoud


Peter R. de Vries licht gewond door Brown!


Unetwork

Aanbevolen berichten

Gaat weer leuk met die Steven Brown:

Citaat:
Journalist en programmamaker Peter R. de Vries is in zijn auto aangevallen door voormalige drugshandelaar Steve Brown. Hij raakte licht gewond.

 

De Vries stond naar eigen zeggen in Amsterdam bij de Rai voor een stoplicht, toen Brown het portier open trok en begon te slaan en te schoppen. Hij kon zich niet verweren omdat hij vastzat in zijn autogordel.

 

Omstanders wisten hem uiteindelijk te ontzetten en Brown ging er vandoor. Peter R. de Vries heeft onder meer een snijwond in z'n kaak: hij doet aangifte van mishandeling.

 

Brown en De Vries

Al jaren liggen Brown en De Vries met elkaar overhoop.

BRON

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


sja.. ben voorstander van 90% van wat de Vries doet, maar de mensen die hij aanpakt zijn nu eenmaal niet vredeliefende mormonen smile

 

Ze hebben al een paar keer eerder een 'handgemeen' gehad en dit zal de laatste wel niet zijn.

 

Overigens las ik in een andere krant dat Brown eerst wordt opgeroepen. Als hij dan niet komt kan er pas een ophaal bevel uitgaan. Dus zal nog wel even duren voordat hij zijn verhaal komt doen...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verbaast me meer dat zoiets al niet veel eerder en met veel ergere afloop gebeurd is.

 

Voor dergelijke criminelen is Peter toch een behoorlijke pain in the ass.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon belachelijk dat er agressie gebruikt moet worden want ik geloof alleen in een gesprek met feiten.

Zoals het mij eruit ziet is Brown de Vries gevolgd.

Ook zijn er volgens de NOS diverse getuige die beweren dat Brown juist de Vries is aangevallen. Tja ik zie Peter echt niet Brown aanvallen gezien de laatste confrontatie waar Brown ook Peter aanviel.

 

 

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

met het gedrag van Peter R de Vries verbaasd het mij niets. Het verhaal van Brown komt bij mij aardig in de richting zoals PRV zich ook altijd gedraagt als er een camera bij is.

Nu ontvangt u wat klappen maar vroeg of laat zal hij wat stukjes lood ontvangen.

Verdenk PRV er van dat hij ook banden heeft met de mafia en bepaalde lieden bewust uit de wind houd in ruil voor materiaal/informatie voor zijn programma's

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: borsjea
Verdenk PRV er van dat hij ook banden heeft met de mafia en bepaalde lieden bewust uit de wind houd in ruil voor materiaal/informatie voor zijn programma's


Oei....ik vind dit wel een gewaagde uitspraak hoor, kun je dit staven wet bewijzen?..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die PrdV is mediageil. Hij pakt elke gelegenheid aan om op de TV te komen en heeft ook nog eens ambities ( AJAX ) die zeker niet binnen zijn capaciteiten liggen.

 

Daarvoor is het een te "goedkoop" mannetje met flink wat air.

 

Van mij mag ie de TV af en gewoon weer stukjes in magazines schrijven om zijn kost te verdienen.

 

En dat "duw en trekwerk" van Brown neemt hij graag op de koop toe, is weer goed voor 2 weken mediaberichten en een avondje Pauw en Witteman.

Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...