Ga naar inhoud


[CI Module Sony]


Daan

Aanbevolen berichten

Ik was eens benieuwd of het zo is,ik heb hier een Sony lcd tv deze is geschikt voor digitale ontvangst via de kabel, dus als ik deze tuner gebruikt zou ik dan ook automatisch de hd kanalen meepakken? dan hoef ik geen extra hd ontvanger voor de kabel te nemen laugh alleen nog even uitzoeken welke ci module mijn provider gebruikt.(Delta tv)ze gebruiken hier een irdeto2 kaart.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zou eerst eens uit moeten zoeken of er wel een HD tuner inzit in de meeste Sony's zit een normale SD tuner.

Anders zul je als je HD wilt ontvangen er toch nog een aparte HD ontvanger bij moeten hebben.

Over het algemeen werkt bij de kabelboeren maar één ci module dat is de Alphacrypt classic een vrij dure module. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
In heel veel Sony televisies vanaf 2008 zit een HD kabeltuner.
De alphacrypt module werkt in de meeste gevallen probleemloos.


Ja dat klopt heb hier de alphacrypt module erin gehad op me sony deze tuner is hd kan hier de hd kanalen zien op de kabel :D

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: daan
Origineel bericht van: calculator
In heel veel Sony televisies vanaf 2008 zit een HD kabeltuner.
De alphacrypt module werkt in de meeste gevallen probleemloos.


Ja dat klopt heb hier de alphacrypt module erin gehad op me sony deze tuner is hd kan hier de hd kanalen zien op de kabel :D

Wat hebben jullie een geluk,hier kan het enkel via de verplichte slechte hardware,die ze al 2 jaar goed draaiend proberen te krijgen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nickb02
Kan je ook een xcam met deze firmware beschrijven?
of wat kan ik met een xcam nog, heb het nog van de sat-tijd.
was al zoeken maar kan geen info vinden.


Uiteraard niet totaal andere hardware, de cam werkt in een satontvanger nog normaal met een seca kaart.
Met de bekende beperkingen wel de maandelijkse update maar een nieuwe kaart aktiveren lukt niet. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...