Ga naar inhoud


MTVN HD in HDTV Pakket i/d loop van februari!


Asure

Aanbevolen berichten

De nieuwe zender MTVN HD wordt in de loop van februari toegevoegd aan het HDTV-pakket en is te ontvangen door alle abonnees met een abonnement op dit zenderpakket en ontvangst van ASTRA 23,5.

 

Het is mogelijk dat u de zenderlijst op uw satellietontvanger opnieuw moet inladen, of MTVN HD handmatig moet toevoegen aan uw zenderlijst, om naar deze nieuwe zender te kunnen kijken. In de handleiding van uw satellietontvanger leest u hoe u dit doet.

 

Bron: http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/nieuws-mtvn-hd.aspx

 

Goed nieuws lijkt met smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op 23,5 Oost

 

Van de site van CanalDigitaal :

 

 

MTVN HD ontvangen

De nieuwe zender MTVN HD wordt in de loop van februari toegevoegd aan het HDTV-pakket en is te ontvangen door alle abonnees met een abonnement op dit zenderpakket en ontvangst van ASTRA 23,5.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou MTVN HD in de plaats komen van Melody Zen ?

 

Deze zender zou n.l. slechts een paar maanden worden doorgegeven door Canal Digitaal.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee
Zou MTVN HD in de plaats komen van Melody Zen ?

Deze zender zou n.l. slechts een paar maanden worden doorgegeven door Canal Digitaal.


Ik vermoed het. Eigenlijk verwachtte ik dat Nederland 1 HD de vervanger zou zijn eind 1e kwartaal 2009. Maar omdat CDS het op hun site over 23,5 Oost hebben en MTVN HD daar nog niet te vinden is, veronderstel ik dat deze daar dan voor in de plaats komt. Ze hebben maar 1 HD transponder en een extra zender er bij wordt natuurlijk te veel.

Hopelijk kunnen ze Eurosport HD ook een keer (binnenkort) doorprikken vanaf de Tsjechische transponder. Zij onderhandelen (als dit tenminste echt zo is) nu al een maand of 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik heb nou niet echt het idee dat meer mensen een HD pakket nemen door MTV HD. Meestal zijn er zoveel bewegingen, lichtflitsen en snel wisselende beelden en shots in videoclips dat je amper tijd hebt om met je ogen scherpte waar te nemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar wou je die transponder vandaan halen op 23.5E?

Door t geintje met Astra 5A heeft SES Astra hun eigen test transponder al (tijdelijk) moeten afstaan shocked

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

MTV hoeft voor mij niet. Wat brengt het: Niets. De oude Europese versie van MTV van eens, met Ulrika från Sverige (= vanuit Zweden)vond ik nog wel interessant. Openstaan voor elkaar in Europa, maar dat steeds smal op Nederland gerichte gedoe hoeft voor mij. Het navelstaren wordt in Nederland steeds maar groter en groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MTVN-HD is een PAN-Europese zender en wordt daarnaast geloof ik ook nog in Latijns Amerika uitgezonden. Dus in principe is er hier geen sprake van een beperkte focus op enkel de Nederlandse markt.

 

Maar inderdaad de MTV van voor de nederlandse versie vond ik ook stukken beter.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...