Ga naar inhoud


MTVN HD in HDTV Pakket i/d loop van februari!


Asure

Aanbevolen berichten

er zitten wel kleine verschillen in progamma aanbod bij de poolse versie op hotbird en de franse op astra 19.2 en de sky uk versie,

zijn niet alle3 dezelfde,

ben eens benieuwd welke CD gaat doorgeven van die 3 wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: jacksparrow
MTVN-HD is een PAN-Europese zender en wordt daarnaast geloof ik ook nog in Latijns Amerika uitgezonden. Dus in principe is er hier geen sprake van een beperkte focus op enkel de Nederlandse markt.

Maar inderdaad de MTV van voor de nederlandse versie vond ik ook stukken beter.


Maar de MTV familie zijn het wel, die zijn op Nederland gericht. De HD versie zal de eerste zijn die misschien nog (voorlopig) gevarieerd zal zijn, maar dat zal na van loop van tijd ook anders worden, als HD gemeengoed is geworden. Dit duurt even, net zoals de invoering van zwart/wit naar kleurentelevisie een tijdje heeft geduurd. De toevoeging van HD zal dan over zoveel jaren er vanaf vallen. Dan is er een situatie zoals die nu ook is. Die MTV's hoeven dus voor mij (niet meer).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

en ontvangst van ASTRA 23,5.

Dit stukje tekst is eraf gehaald bij de website van canaldigitaal... Dus waarschijnlijk gewoon meeliften via 19.2 oost.


http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/hdtv-pakket.aspx
dit stond er om 18.00 uur

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Is MTV HD niet de vervanger van MTV Hits?

 

Het zou netjes zijn als iedereen die MTV Hits kon ontvangen als compensatie voor het verdwijnen ervan MTV HD ontvangt in zijn pakket. Ik vind het extra betalen voor HD versies van bestaande kanalen toch een achterhaalde benadering en een doodlopende weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Is MTV HD niet de vervanger van MTV Hits?

Het zou netjes zijn als iedereen die MTV Hits kon ontvangen als compensatie voor het verdwijnen ervan MTV HD ontvangt in zijn pakket. Ik vind het extra betalen voor HD versies van bestaande kanalen toch een achterhaalde benadering en een doodlopende weg.


Maar dan nog kan niet iedereen MTVN HD ontvangen. Want niet iedereen heeft een HD ontvanger.
En wie zegt dat verdwijnen van MTV hits een beslissing van CD is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik zeg niet dat het verdwijnen een beslissing is van Canal Digitaal. Maar de kijker heeft een contract met Canal Digitaal en bij die aanbieder is wel het assortiment verkleind.

 

Dat de oorzaak misschien bij Viacom ligt, daar heeft de kijker toch geen boodschap aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik zeg niet dat het verdwijnen een beslissing is van Canal Digitaal. Maar de kijker heeft een contract met Canal Digitaal en bij die aanbieder is wel het assortiment verkleind.

Dat de oorzaak misschien bij Viacom ligt, daar heeft de kijker toch geen boodschap aan?


Ik zeg ook niet dat de kijker hier een boodschap aan heeft.
Maar als dit daadwerkelijk een besluit van Viacom is dan kan CD hier ook niet zo gek veel aan doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Is MTV HD niet de vervanger van MTV Hits?

Het zou netjes zijn als iedereen die MTV Hits kon ontvangen als compensatie voor het verdwijnen ervan MTV HD ontvangt in zijn pakket. Ik vind het extra betalen voor HD versies van bestaande kanalen toch een achterhaalde benadering en een doodlopende weg.



Even inhoudelijk. Wellicht er weleens aan gedacht dat er een mogelijkheid bestaat dat dit uit de koker van MTV komt? En dan kan je wel zeggen dat je als kijker een contract heb bij CanalDigitaal maar als een zender bijvoorbeeld niet meer uitzendt dan kan je als distributeur het ook niet uitzenden of je moet blij wezen met zwart beeld dat doorgegeven wordt want dat is dan het enige wat je als distributeur kan aanbieden.

Daarnaast is MTVNHD helemaal niet de HD doorgifte van een bestaand kanaal. Het uitgezonden content op MTVNHD is in deze programmering uniek en alleen op MTVNHD te zien.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...