Ga naar inhoud


wij gaan trouwen op de mooiste dag van dit jaar


djpetit

Aanbevolen berichten

Ondanks het feit dat ik op dit moment met een Fijne kennis te maken heb stappen wij dit jaar lekker in het huwelijksbootje. En wel op de mooie datum (makkelijk voor mij en iedere man te onthouden)op 9-9-2009. We zijn ruim van te voren op tijd, maar qua plannen liggen we lekker op schema.

 

Wie trouwt nog meer op z'on datum ??

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik kan die fijne kennis en je aanstaande niet helemaal koppelen of denk je dat zij die bestellingen deed? :D

 

maar trouwdagen blijven altijd in het geheugen

totdat je partner je des avonds ervan verwittigt dat vandaag de trouwdag was en jij sloeber dus iets vergeten bent.... :D

 

ik hoop dat je niet te gek doet met al die opgedrongen feestnood en gooi der nog maar 20 mill tegen aan.

 

chiao

Butterfly

Lloyd Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dorus de datum kun je al vast zetten die staat er al bij.Hoef je alleen nog maar op de uitnodiging te wachten.

Maar ook van mij alvast geluk gewenst met het voornemen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-
Origineel bericht van: Satdorus
Wie er nog meer trouwt weet ik niet.
Stuur je wel op tijd de uitnodiging dan zet ik hem vast op de kalender hier. Maken we er gewoon een satfeestje van. :D

Proficiat!


Een keer nooit meer whistle

Dus nee ik niet :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

In navolging van Ronaldinho: Eens maar nooit meer.

Na 20 jaar samenwonen gezeur dat er iets geregeld moest worden voor het bezit bij overlijden (mijn bezit dus).

Mijn vader sprak de wijze woorden "Waarom de koe kopen als je de melk voor niets krijgt".

Inmiddels de helft van mijn vermogen kwijt en een vette allimentatie. Voor wie ook trouwen wil, vooral doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edje-ken
het lukt me al 14 jaar om mijn aanstaande wijs te maken dat we volgend jaar trouwen smile

edje


Komt me bekend voor.

Mijn smoes is dat de bruids meisjes moeten kunnen lopen. De smoes werkt nu niet meer. De jongste is al goed te been en wordt 2 jaar in april. Tijd voor een derde kindje!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vader viert zijn 65ste verjaardag op 9-9. datum dus al bezet smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...