Ga naar inhoud

nieuwe canaldigtaal kaart werkt niet met cccam

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Vullisbak
De kaart wordt wel herkend door Cccam:

card reader /dev/sci0
handled 13(10) ecms and 0(0) emms

En toch moet je beeld gehad hebben, getuige dit:
handled 13(10) ecms
Dat betekent 13 ecm aanvragen op kaart en er zijn 10 van gehonoreerd.
Dus je moet dan even beeld gehad hebben.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

alle nieuwe kaarten hebben een datum van 01-07-2009 erop staan, dit zal later waarschijnlijk wel veranderd worden.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

mijn nieuwe kaart shared inhuis netjes door alleen op de ontvanger waar de kaart zit geen beeld dus schiet ik er niks mee op .wat heb ik ondertussen gedaan div images geprobeerd (dm7020) nieuwe cfg 2.0.11 geen beeld stomme is gooi je de cfg eruit dan wel beeld .

Geplaatst:

staat CCcam2.011 wel als emu geselecteerd? (zonder newcs script)

welke CCcam.cfg heb je nu erin?

kopieer eens die cfg en plak hem ter lering ende vermaak eens hier in het forum?

chiao

Stay Awhile (fidelis remix)

Röyksopp, Susannne Sundfor

Geplaatst:

hahahah de emu niet geselecteerd lol jaja .nee de emu is de cccam 2.0.11 de cfg ook 2.0.11 had er eerst een oudere in zitten en die deed hetzelde .cfg werkt prima met de oude kaart .

ps vermaak ja als ik die cfg hier plaats .denk dat het zat zegt dat ik die hier niet plaats lol

Geplaatst:

Mijn TELESAT kaart doet het sinds gisteren plots ook niet meer. Ik denk toch dat ze iets aangepast hebben waardoor de Seca3 kaarten niet meer werken met CCcam in de interne reader. Via sharing naar de slaapkamer heb ik niet getest.

card reader /dev/usb/tts/1

handled 7(0) ecms and 0(0) emms

SECA card xx.xxx.xxx.xxx entitlements:

0000 MANAGMENT : 2009-03-16

006d TELESAT : 2009-07-01

Hij zegt ook een odd ecm:

Code:
  17:40:15.655 CCcam: cam[0] ecm odd nok caid:0x100 id:0x6d pid:0x1f4 Unknown (took 0.0080 seconds)

M_Z

Geplaatst:
Origineel bericht van: M_Z
Ik denk toch dat ze iets aangepast hebben waardoor de Seca3 kaarten niet meer werken met CCcam in de interne reader. M_Z

Ik heb de nieuwe kaart nog niet en ik volg onderwerpen hierover een beetje en ik denk dat ook wel eens. Mijn vraag is dan ook: zijn er mensen die CCcam gebruiken en wel beeld hebben met de nieuwe kaart. En welke DM hebben jullie dan.
Geplaatst:
Origineel bericht van: M_Z
Mijn TELESAT kaart doet het sinds gisteren plots ook niet meer. Ik denk toch dat ze iets aangepast hebben waardoor de Seca3 kaarten niet meer werken met CCcam in de interne reader. Via sharing naar de slaapkamer heb ik niet getest.

card reader /dev/usb/tts/1
handled 7(0) ecms and 0(0) emms
SECA card xx.xxx.xxx.xxx entitlements:
0000 MANAGMENT : 2009-03-16
006d TELESAT : 2009-07-01

Hij zegt ook een odd ecm:

Code:
  17:40:15.655 CCcam: cam[0] ecm odd nok caid:0x100 id:0x6d pid:0x1f4 Unknown (took 0.0080 seconds)

M_Z

heb hier ook een telesat kaart draaien en heb er geen problemen mee,
ik heb:
0000 MANAGMENT : 2009-03-05
006d TELESAT : 2009-04-05

raar dat jij al een update hebt tot 1 juli.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Op mijn 800 HD + 600 met CCcam 2011 geen probleem wel als ik hem share met Newcs + Cccam dat gaat niet. Dus alles op mijn Skystar kaartjes nu via CCcam + Emubox dat werkt goed.

Vu+ Uno DM 800 DM800SE

Sundtek-C HUMAX

Geplaatst:

Ik gebruik de nieuwe Seca3-kaart intern in mijn dreambox met Cccam 2.011. Het werkt goed tot nog toe.

Ik gebruik de Pli Jade en de CCcam 2.011 en de config-file van de Pli-download.

Zeg nooit nooit

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.