Ga naar inhoud


nieuwe canaldigtaal kaart werkt niet met cccam


ehvwheelboy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: EtienneM
hier hetzelfde probleem, heb de laatste n*b*l* draaien.
Share naar mijn servertje kaartje in de dm800. Met cccam 2.010 of 2.011 en cccam.cfg geen beeld. zonder cccam.cfg wel beeld.
Ik heb de config ook al opnieuw ingesteld maar helaas geen resultaat.


Waarom je nou die sterretjes gebruik is mij echt een raadsel! confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een bedenking

Als de share box wel beeld heeft en de server box geen beeld geeft op de kaartjes zou het dan niet mogelijk zijn een F lijn en een C lijn te plaatsen in de server box zodat je de share terug naar je server box zend ?

De vraag blijft dan nog wel wat de update voor het kaartje gaat doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

a een prio is niet nodig vanaf cccam 2.010 als ik me niet vergis en ja heb nog steeds dezelfde problemen heb al nieuwe cfg gepakt 2.011 andere image andere box dm800 ipv de 7020 kortom nog stees hetzelfde geen beeld op box waar kaart inzit wel op de andere .denk dat er een nieuwe cccam geschreven zal moeten worden .iemand die op een emu heeft die naar beneden shared die het wel doet? op een dream wel te verstaan of waar het wel werkt met een dm800 en of 7020? oh ja geen softcam erin staan dus hoef ook niks te verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ehvwheelboy

Als ik dit van U lees in een voorgaande post vraag ik mij af of je wel met enkel een interne share bezig bent want mijn vermoeden is dat je de halve of hele straat daar hebt aanhangen om zoiets te veroorzaken ?

Citaat:
andersom mijn dm800 kan ik de cfg niet inzetten en uitproberen ivm de zwaarte van de cfg .

dan flikkert mijn internet er voor een dik half uur uit .

 

Na dit te lezen denk ik echt dat je de problemen ook daar moet gaan zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...