Ga naar inhoud


[DM8000] Bitrate- en IMDB plug-in. Werken deze bij jullie wel?


Apple740

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs bovenstaande plug-ins geïnstalleerd, maar

helaas lijken ze niet te werken. De IMDB plug-in lijkt in eerste instantie te werken, maar vindt geen enkel resultaat in de IMDB database (no matching results).

De bitrate plug-in doet helemaal niets. Ik kan hier niets over terugvinden na installatie.

 

Iemand met een 8000 waarbij deze plug-ins wél werken?

 

Ik gebruik Nabilo Blackhole 0.7.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De IMDB plugin werkt al jaren niet meer. Probleem is dat de database niet gratis toegankelijk is bij IMDB (zonder de reclame te zien) en niemand de informatie wil overzetten.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij de E1 versie of een nieuwe E2?

Zou goed nieuws zijn als die E1 weer werkte.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietpiet50
DM8000 = enigma 2
DM7000 = enigma 1
Dus de topic starter heeft het over enigma 2


uiteraard, maar de IMDB plug in heeft jarenlang niet meergewerkt door database problemen en die hebben niets met E1 of 2 te maken.
Maar E1 plug ins werken toch ook op E2 met enig ombouwen?

Zal eens een oud image starten met die IMDB plug in.

BTW, voor die gene die wilde weten wat het is, het is een plug in die de filmtitel opzoekt in de imdb.com database en zo info over de film geeft.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Goetoooo
Kan iemand vertellen wat dat is? Een bitrate-en imdb plug-in ? Wat kun je daarmee? Misschien heb ik er iets aan. Ik kom net kijken dus misschien wel leerzaam.


De bitrate plug-in laat zien met hoeveel Mbit/s een zender uitzendt. Voor de meeste mensen niet boeiend/nuttig, maar voor sommigen leuk om te weten.

De imdb plug-in staat een foto'tje van bovenin deze topic. En zoals hierboven uitgelegd haalt het speelfilm-info van www.imdb.com
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem net geinstalleerd op mijn 800 en hij werkt perfect daar. Tenminste op de 2 films die ik heb geprobeerd laugh

 

Alleen vroeg ik me af of er geen snellere manier is om hem te benaderen?

 

Nu moet ik Menu - Plugins - IMDB Plug-In kiezen wat erg onhandig is omdat ik hem juist voor me vrouw heb en zij juist niet veel meer heeft met apparatuur dan aan/uit zender omhoog/omlaag en volume +/-.

 

Ik heb haar nog net kunnen leren op info te drukken voor een beknopte beschrijving. En daar viel me net ook op dat de rode toets niet in gebruik is (Geel Groen Blauw wel voor EPG info's etc.) kan ik de IMDB niet sneller benaderen of hem aan deze ongebruikte rode knop in 'Info' hangen?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...