Ga naar inhoud


Melody Zen TV vanaf maart 2009 gecodeerd op 9 graden oost


Gast calculator

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat

Wel vind ik dat sport1HD een beetje onzin is, wat weinig HD content. Dus een deelkanaal (met bijvoorbeeld MelodyZen - zelfs op de kabel zou dit slim zijn) lijkt me wel een logische stap.


Film1 HD geven ze bij UPC (en overal, denk ik) sinds een paar weken van ca. 07.00 uur tot in de nacht door.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: calculator
Tele2 geeft ook Film1HD en Sport1HD door.



Inderdaad met welke ontvanger? Tele2 is intern wel aan het testen met HD. Maar er heeft geen één abonnee nog een HD decoder. Sterker nog de keuze voor welke HD decoder is nog niet gemaakt bij Tele2.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Misschien zit ik ernaast. Ik herinner me een artikel waarin stond dat Tele2 alle Film1 en Sport1 kanalen ging doorgeven.

Als de HD kanalen daar niet bijzitten, dan sorry voor de verwarring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Melody Zen, ...tja, ik heb vorig jaar eens mijn lnb voor de Hotbird en stukje verschoven.

Gewoon uit nieuwsgierigheid om te kijken wat Melody Zen HD is.

Inderdaad erg mooie beelden, maar als je er een kwartiertje naar gekeken hebt, dan is dat echt wel genoeg hoor.

Ik heb de Eurobird 9 een paar weken beoordeeld, maar toen heb de lnb weer terug geschoven naar de Hotbird positie.

Maar het schijnt toch in de nabije toekomst een belangrijke HD spot te gaan worden, dus tegen die tijd ga ik er wel een aparte lnb bij plaatsen.

Alleen nog een diseqc 1.1 schakelaar zien te vinden!

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...