Ga naar inhoud


[enigma2] xmltv-importer plugin (meerdaagse epg)


arnoldl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Arnold,

 

Het vreemde is dat ie nu met die functies init 4, etc de EPG wel geïmporteerd heeft, nochthans na een reboot of enigma2 herstart via menu heeft ie dat dus niet gedaan.

Maar ik heb de log als tekstbestand naar je PM gestuurd.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnold, een tijdje geleden had je toch het vermoeden dat er iets niet goed ging met het autodetecten van gemounte harddisks, CF-kaarten of USB-sticks? Je hebt toen gevraagd om de resultaten van het mount commando naar je te PM'en.

 

Kan het daar niet aan liggen? Ik heb het idee dat de download van EPG-gegevens wel goed gaat, maar dat na het rebooten de aangemaakte epg.dat niet altijd gevonden wordt (misschien omdat op de verkeerde mount wordt gezocht).

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Arnold,

Het vreemde is dat ie nu met die functies init 4, etc de EPG wel geïmporteerd heeft, nochthans na een reboot of enigma2 herstart via menu heeft ie dat dus niet gedaan.
Maar ik heb de log als tekstbestand naar je PM gestuurd.


tja , dan lijkt het erop dat boot.py niet wordt aangeroepen, wat normaal vanuit enigma.sh gebeurt.
Maar als het op deze manier wel werkt is het foutzoeken erg lastig.

ik hoop snel een versie met logging uit te brengen , dan kunnen we dit beter bekijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfly
Arnold, een tijdje geleden had je toch het vermoeden dat er iets niet goed ging met het autodetecten van gemounte harddisks, CF-kaarten of USB-sticks? Je hebt toen gevraagd om de resultaten van het mount commando naar je te PM'en.

Kan het daar niet aan liggen? Ik heb het idee dat de download van EPG-gegevens wel goed gaat, maar dat na het rebooten de aangemaakte epg.dat niet altijd gevonden wordt (misschien omdat op de verkeerde mount wordt gezocht).


Goede opmerking maar bij Pli of Milo hoeft de box niet te booten?
In het begin bij een installatie gaat dit een paar dagen goed en dan opeens niet meer. (zonder dat er andere plugins bijkomen)

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Origineel bericht van: satfly
Arnold, een tijdje geleden had je toch het vermoeden dat er iets niet goed ging met het autodetecten van gemounte harddisks, CF-kaarten of USB-sticks? Je hebt toen gevraagd om de resultaten van het mount commando naar je te PM'en.

Kan het daar niet aan liggen? Ik heb het idee dat de download van EPG-gegevens wel goed gaat, maar dat na het rebooten de aangemaakte epg.dat niet altijd gevonden wordt (misschien omdat op de verkeerde mount wordt gezocht).


Goede opmerking maar bij Pli of Milo hoeft de box niet te booten?

Daar heb jij weer gelijk in. Ik gebruik zelf Gemini 4.3 dus ik moet enigma2 wel herstarten.

Wat bij mij trouwens ook wel eens gebeurt is dat direct na het herstarten van Enigma2 de multi-EPG leeg is (op 2 programma's per zender na). Maar enkele minuten later is ie ineens voor een paar dagen gevuld.

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arnoldl
Origineel bericht van: Rytec
Arnold,

Het vreemde is dat ie nu met die functies init 4, etc de EPG wel geïmporteerd heeft, nochthans na een reboot of enigma2 herstart via menu heeft ie dat dus niet gedaan.
Maar ik heb de log als tekstbestand naar je PM gestuurd.


tja , dan lijkt het erop dat boot.py niet wordt aangeroepen, wat normaal vanuit enigma.sh gebeurt.
Maar als het op deze manier wel werkt is het foutzoeken erg lastig.

ik hoop snel een versie met logging uit te brengen , dan kunnen we dit beter bekijken..



Vanmorgen nog eens gecontroleerd en hij heeft nu wel netjes de EPG geïmporteerd.
Te danken aan het uitvoeren van die init 4.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec

Vanmorgen nog eens gecontroleerd en hij heeft nu wel netjes de EPG geïmporteerd.
Te danken aan het uitvoeren van die init 4.


Dat is vreemd , init 4 zou verder niks moeten doen, alleen enigma afsluiten , zodat je hem opnieuw vanaf command line kan starten...

het werkt iig weer, mochten er weer problemen zijn hoop ik de log functie af te hebben en kunnen we daarmee verder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RubbeR
Arnold,

is het met deze plugin ook mogelijk een epg.ext.dat te importeren ?
In een gepatchte image dus een enigma epg dat bestand importeren
zonder dat de overige epg verloren gaat ?


enkel xmltv bestanden hiermee.

Die epg.ext.dat zou je met een script kunnen plaatsen..
VOORDAT enigma is gestart moet hij over epg.dat heen gekopieerd worden.


Dit zou je in /var/bin/enigma.sh kunnen doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arnoldl
Origineel bericht van: RubbeR
Arnold,

is het met deze plugin ook mogelijk een epg.ext.dat te importeren ?
In een gepatchte image dus een enigma epg dat bestand importeren
zonder dat de overige epg verloren gaat ?


enkel xmltv bestanden hiermee.

Die epg.ext.dat zou je met een script kunnen plaatsen..
VOORDAT enigma is gestart moet hij over epg.dat heen gekopieerd worden.


Dit zou je in /var/bin/enigma.sh kunnen doen.


Dat is gelukt, maar dan ben ik alle andere epg kwijt.
De Sky epg kan ik rechtstreeks van de transponder downloaden, en die wordt dan als .dat op de hdd opgeslagen. (sky UK en IT).
enigma.sh heb ik aangepast, na een reboot heb ik dan volle epg op beide sky's, maar de rest is weg.
Ik wil die .dat eigenlijk importeren in Pli enigma cache.
Jammer.

I am RubbeR, you are glue

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar kan ik je niet mee , helpen...

ik kan enkel xmltv importeren met deze plugin.

 

Het lukt mij niet om een .dat te decoderen..

 

je zou hooguit de plugin die je gebruikt om de .dat te maken , aan kunnen passen zodat hij gelijk naar de epg-db schijft ipv naar een .dat file.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de xmltv plugin geprobeerd te installeren op de CVS (Oozoon) lean image.

 

Het enige resultaat is dat de box iedere keer herstart na een poging om een epg update te downloaden.

 

Iemand een idee?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...