Ga naar inhoud


CDS Seca-3 smartcard: Welke ontvangers en CI modules werken wel/niet?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zowel Strong 8000 als Philips 6072, beide met 'alternatieve' firmware, geen beeld.

Schijnbaar moet hier de originele firmware in teruggezet worden (nog geen tijd gehad) - en zoals sommigen wel zullen weten: dat is geen vooruitgang! mad

Misschien toch tijd voor mijn zus om maar naar wat nieuwere ontvangers uit te kijken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Richard7
Zowel Strong 8000 als Philips 6072, beide met 'alternatieve' firmware, geen beeld.


Voor de Strong 8000 en 8100 is al een alternatieve firmware die werkt met de seca3 kaart.
Kijk maar even in het Strong forum.
Voor de Philps 5816, 6073 en 7072 is er nog geen oplossing maar daar wordt aan gewerkt heb ik begrepen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn SAB Ultimate Plus HD werkte sinds begin februari drie weken lang goed met alle CD kanalen open maar sinds gisteren is het beeld zwart met die oranje SECA3 kaart. De oude zwarte SECA2 kaart werkt nog wel in de SAB! FTA kanalen werken uiteraard ook.

CD geeft toe dat sinds 24 februari sommige merken problemen hebben en dat dat ligt aan verouderde software in de betreffende ontvangers maar noemt de SAB niet. SAB zelf stelt via e-mail aan mij dat het niet aan hun software ligt. Tja, dat schiet dan niet op....

Link naar reactie
Delen op andere sites

combinatie t-rex en hd 1000 werkt ook niet meer. werkt de t-rex bij meerdere mensen niet met de nieuwe kaart ??? hij heeft het 3 weken gedaan.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast vicdream

Begin Feb nieuwe kaarten ontvangen maar sinds afgelopen maandag met de dreamboc 7023+ met de cccam op zwart. Kaart in een topfield 5000 met originele mediagard interface gehad en weer beeld, ook op de dreambox. Het lijkt er op dat de updates niet doorkomen met de cccam. Heeft iemand hier ook al ervaring mee? Geld ook voor xcam met de orion chip op een Topfield 4000PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mgcamd131+newcs1.65 na 3 weken geen beeld meer, enkele minuten in een aston 1.05 (was wel even zoeken) en weer beeld. Staat wel nog steeds op 2009-07-01.

Groeten

PANIKS1

 

 

DREAMBOX 8000/800se/7020, SKYSTAR2, MAXDIGITAL 220S, TRIAX 110 45W-45E, WF90 -1-5-7-13-16-19-23-28-33-39-42.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren plotseling geen beeld meer op mijn 2 Dreamboxjes (DM600PVR en DM500plus, beide met CCcam 2.0.9)... frown

Nadat ik de kaartjes in mijn XSAT 410 deed had ik na een paar minuten weer beeld!

Toen ik de kaartjes daarna weer in de Dreamboxen deed had ik daar ook weer beeld op... De datum staat ook bij mij nog steeds op 2009-07-01.

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...