Ga naar inhoud


CDS Seca-3 smartcard: Welke ontvangers en CI modules werken wel/niet?


Aanbevolen berichten

Hier op mijn Topfield 7700HSCI met een Dragon-cam geen update met het nieuwe SECA-3 kaartje.

Even omgewisseld met een originele Mediaguard module en na 2 minuten een update en weer beeld.

 

Mvg,

 

Rolin

 

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier op mijn Dreambox 7000 sinds gisteren geen beeld meer, kaart staat op 01-07-09,maar noppes ,cccam 2.0.11 cam en release 4.60, het heeft de afgelopen 4 weken gewerkt met de nieuwe kaart , hopelijk komt dream multimedia met een interne update..heb 2 kaarten met familie abbo, beides niks,met een CI Magic Module heeft het enkele uurtjes gewerkt nu ook niet meer.

Dreambox 7000,Triax 110 dish,lnb 0,3dB,rotor SG2100a,software Gemini , USB stick , multiboot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook geen update gehad nog wel beeld,

eerst via de site van cd, kaart activatie geprobeerd,

dus niet her-activatie.

Ik kreeg daar testaan kaart onbekend of adminitratiefe reden.

effe gebeld kaart nummer ingegeven,verteld dat ik nog geen activatie had ontvangen.

dreambox 7000 met CCcam 2.011 op sbs 6 en binnen het uur een update van de kaart ontvangen.

Werkt tot opheden perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harmpie
Hier op mijn Dreambox 7000 sinds gisteren geen beeld meer, kaart staat op 01-07-09,maar noppes ,cccam 2.0.11 cam en release 4.60, het heeft de afgelopen 4 weken gewerkt met de nieuwe kaart , hopelijk komt dream multimedia met een interne update..heb 2 kaarten met familie abbo, beides niks,met een CI Magic Module heeft het enkele uurtjes gewerkt nu ook niet meer.


Dream Multimedia komt zeker niet met een update.
Gewoon ff bellen en laten heractiveren, wat is het geval:
Veel van de nieuwe kaartjes staan nog niet geregistreerd op naam ( wat CDS ook beweerd het is gewoon een feit), daardoor ontvangen ze geen update signaal, die datum van 1-7-2009 zegt nix dat is gewoon dat de kaart 3 weken opstaat. Jouw kaart had een update moeten krijgen naar 30-4-2009 maar omdat ie niet geregistreerd staat zit ie niet in de update cyclus.

Je kan dit ook zelf checken door in te loggen op de cds site dan zie je vanzelf welke kaart(-en)/serienummer(-s) er op jouw naam geregistreerd staat.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

mijn topfield 7700 hdpvr heeft ca 3 weken goed gewerkt met de nieuwe kaart. Gisteravond was het opeens over.

Heb de aston 2.19 interface.

Na installeren van de laatste firmware (16 maart) geen verbetering. kan alleen nog ned 1 , 2 en 3 ontvangen.

 

Heeft iemand een goed advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prhg
mijn topfield 7700 hdpvr heeft ca 3 weken goed gewerkt met de nieuwe kaart. Gisteravond was het opeens over.
Heb de aston 2.19 interface.
Na installeren van de laatste firmware (16 maart) geen verbetering. kan alleen nog ned 1 , 2 en 3 ontvangen.

Heeft iemand een goed advies?

Na de firmware update ook fabrieksinstellingen gedaan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

balen . Heb die fabrieksinstellingen terug gezet. Nou dat heb ik geweten.

 

Ipv alles in het nederlands heb ik nu duitse menus (hoe krijg ik dit nu weer goed)

Alle timerstellingen zijn weg ( geen groot probleemP

Alle zenders staan weer door elkaar en ik heb geen zenderlijst.

het probleem is nog niet opgelost. Nog steeds geen rtl 4, 5 enz)

 

Waar haal ik een zenderlijst vandaan? en hoe krijg ik die taal weer goed? Wie kan me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je menu in het Duits betreft, klopt dat. Je kunt dat heel eenvoudig herstellen in het menu (taalinstellingen).

 

Mogelijk heeft Canal Digitaal je nieuwe smartcard nog niet in hun systeem staan. Dat gebeurde na die 3 weken bij veel meer kijkers. Ik zou ze even bellen, ook al is het een 0900 nummer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prhg
balen . Heb die fabrieksinstellingen terug gezet. Nou dat heb ik geweten.

Ipv alles in het nederlands heb ik nu duitse menus (hoe krijg ik dit nu weer goed)
Alle timerstellingen zijn weg ( geen groot probleemP
Alle zenders staan weer door elkaar en ik heb geen zenderlijst.
het probleem is nog niet opgelost. Nog steeds geen rtl 4, 5 enz)

Waar haal ik een zenderlijst vandaan? en hoe krijg ik die taal weer goed? Wie kan me helpen?


Ik dacht dat je wel wist dat je de instellingen kwijt zou raken.(Ik heb die stommiteit ook wel eens
per ongeluk uitgehaald. Nachtje slapen, elke dag een kwartiertje programmeren en het leed is wel weer over.)
Bij de recente modellen kun je die opslaan op usb-stick.Bij jouw model ontvanger toch ook?

Je zegt dat de zenders het nog steeds niet doen?
Dan heb je in ieder geval nu wel het antwoord op de vraag waar het aan ligt: de software van de ontvanger of de kaart. Ik denk het laatste. Het verbaast mij namelijk dat de Mediaguard-cam het updaten niet toelaat.

De taal terugzetten is geen probleem. Dat doe je in het installatiemenu.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...