Ga naar inhoud


Krijg Sport 1.2 niet in m'n zenderlijst


Aanbevolen berichten

Ik heb de ontvanger op de 23.5 staan (da's de naam die ik eraan heb gegeven) en de instellingen waarmee ik beeld heb op de regionalen (ik zie ik een klein scherm ad rechterkant beeld op een regionale zender). Heb een duo lnb (gewoon standaard) en geen diseqc (schotel kan niet roteren iig).

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: beerns
Ik heb de ontvanger op de 23.5 staan (da's de naam die ik eraan heb gegeven) en de instellingen waarmee ik beeld heb op de regionalen (ik zie ik een klein scherm ad rechterkant beeld op een regionale zender). Heb een duo lnb (gewoon standaard) en geen diseqc (schotel kan niet roteren iig).


Diseqc (1.0,1.1) heeft niets met roteren te maken, alleen met overschakelen op een vaste opstelling.
Bij een duo-lnb zit die schakelaar ingebouwd. Dus dat is duidelijk.

Blijft voor mij de vraag, of je kabels (f-connectoren) goed zijn bevestigd, zodat de lnb 13v/18v spanningswisseling goed doorkrijgt om goed om te schakelen van horizontaal naar vertikaal en andersom.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

die laatste vraag heb ik geen antwoord op.

Ik heb gewoon beeld op beide sat's. De duo lnb is aangesloten door een installateur (het lukte met zelf niet, toen de duo lnb erin kwam) en het heeft gewoon gewerkt met de zenders die ik zou verwachten. Nu, echter wil ik gebruik gaan maken van meer zenders en nu werkt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: beerns
die laatste vraag heb ik geen antwoord op.
Ik heb gewoon beeld op beide sat's. De duo lnb is aangesloten door een installateur (het lukte met zelf niet, toen de duo lnb erin kwam) en het heeft gewoon gewerkt met de zenders die ik zou verwachten. Nu, echter wil ik gebruik gaan maken van meer zenders en nu werkt het niet.


Maar nogmaals: heb je op Astra 1 wel horizontaal en vertikaal?
Het lijkt er een beetje op, dat jij Astra3-vertikaal (Sport 1.2) niet pakt. Daarom is de vraag logisch
of jij op Astra1 wel of niet vertikale transponders in de lijst hebt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paul F
Staat de fec op 3/4, indien deze bv op 5/6 of 2/3 staat vindt hij ook geen zenders.
mvg
Paul


Heb ik ook al aan gedacht, Paul, maar meestal staat de zoekstand op automatisch.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat heb ik ook gecontroleerd.

Heb nu op de 9302 (strong software erop) een xtra sat toegevoegd met de gegevens vd sport 1.2 zender (d'r staat een sat in met de gegevens vd regionale zenders).

Nu zenders toevoegen. Dat duurt een fikse tijd op zo'n ouderwetse bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: beerns
Nee, dat heb ik ook gecontroleerd.
Heb nu op de 9302 (strong software erop) een xtra sat toegevoegd met de gegevens vd sport 1.2 zender (d'r staat een sat in met de gegevens vd regionale zenders).
Nu zenders toevoegen. Dat duurt een fikse tijd op zo'n ouderwetse bak.


Je bedoelt hier de Nokia, kennelijk. Niet de Topfield. confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt. De nokia.

Ik probeerde de andere maar eens even.

 

Ik snap d'r niets van.

Gister dus op de nokia een nieuwe sat toegevoegd en die laten zoeken. Hij 'ziet' ruim 1850 zenders, voegt er 18 (?) toe en ik heb de receiver niet ingesteld staan op de canal digitaal lijst, maar willekeurig toevoegen, zodat ik zelf de volgorde kan bepalen. Nou. Dus 18 zenders erbij met de freq van sport 1.2 en de instellingen verder zoals hier aangegeven (alleen de disecq weet ik niet. Moet dat toneburst zijn of diseqc 1.2 of wat dan ook voor opties er zijn in dat menu??)

 

Heb 'm nu op diseqc 1.2 gezet en krijg 18 zenders. Moet dat anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vroeger oon Nokia gehad, deze kon echter maar een beperkt aantal zenders opslaan. Misschien is bij U ook het geheugen van de box vol.

 

mvg

Paul

 

PS probeer ergens op het internet een zenderlijst voor de Nokia te vinden waar sport 1.2 wel inzit en zet deze in Uw ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...