Ga naar inhoud


Krijg Sport 1.2 niet in m'n zenderlijst


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: beerns

Heb 'm nu op diseqc 1.2 gezet en krijg 18 zenders. Moet dat anders?


Diseqc 1.0/1.1. Geen 1.2, dat is een motor.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Daar was ik weer wink

Ik ben gister op de Topfield een tijdje aan het knutselen geweest. D'r werden nu wat zenders gevonden.

Alleen dat waren 11 zenders van het soort astra23 (zeg het ff uit m'n hoofd) met dan een lang getal erachter en als ik naar de zenders toe ga, heb ik geen abo op deze zenders.

 

Heb het idee dat het beter gaat, maar dat ik nog een detail mis. Iemand nog een idee? Ik heb ook bekeken dat de diseqc op 1.0 staat. Op disceqc 1.1 laten zoeken (dan krijg ik ineens 950 zenders erbij, alles op de astra 23.5 en dus de meeste zenders dubbel (??), maar nog steeds geen sport 1.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: beerns
Daar was ik weer wink
(dan krijg ik ineens 950 zenders erbij, alles op de astra 23.5 en dus de meeste zenders dubbel (??), maar nog steeds geen sport 1.2


Blijf knutselen tot je de oorzaak hebt. Woont er niemand bij je in de buurt die er verstand van zou kunnen hebben? Op een afstand is het nou eenmaal moeilijk beoordelen wat er bij jou allemaal gebeurt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Probeer eens met de optie "Netwerk zoeken aan". Deze staat standaard uit als je zenders gaat zoeken.

Dus Menu -> Installatie -> Zenders zoeken -> Satellietnaam =Astra 3 - >Zoekmodus Automatisch ->Netwerk zoeken aan.

Je hebt wel in de tuner de juiste LNB aan de juiste positie gekoppeld (Zie LNB instellingen)

 

Suc6

Topfield 4000PVR 80 Gb met Aston Crypt 1.07 CAM

Topfield 5000PVR 300 Gb met Aston Crypt 1.07 CAM

 

Visiosat BIG BISAT schotel

3 x Alps Quad / 1 x Smart Quad

Astra 1/2/3 + Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een andere mogelijkheid: Zit je zenderlijst niet gewoon vol? De TF5000 kan nl. 3500 TV en 1500 radiozenders bevatten, daarna neemt ie geen zenders meer op, tenzij je er eerst weer wat weggooit.

Topfield 4000PVR 80 Gb met Aston Crypt 1.07 CAM

Topfield 5000PVR 300 Gb met Aston Crypt 1.07 CAM

 

Visiosat BIG BISAT schotel

3 x Alps Quad / 1 x Smart Quad

Astra 1/2/3 + Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Neuh. Het aantal zenders is niet het probleem.

Ik denk meer dat er 'iets' voor zit. d'r staan wat boom'pjes voor. Nog niet eens zo heel erg fors, maargoed.

 

Gekke is dat ik eerst nooit beeld had, niets gedaan heb (de blaadjes zijn wel weer aan de bomen, dus je zou nog slechter ontvangst verwachten) en nu regelmatig 's avonds wél beeld heb. Vooral wat later op de avond. Heel vreemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...