Ga naar inhoud


CD even geheel open


boaz

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoelang het zo blijft, maar op dit moment kan ik alles van CD bekijken, incl. film 1.1.

Vreemd genoeg staat mijn nieuwe kaart nog altijd op 2009-07-01.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat komt door je nieuwe kaart. Volgens mij stond dat zelfs in de brief waarop de kaart geplakt zat, iets van 3 weken alle zenders.... Zodra je de eerste update te pakken hebt, heb je weer alleen de zenders van je abonnement.

 

- Ruud

 

 

PS. De brief er even bij gepakt, en inderdaad 3 weken alles, behalve Film1 (in kleine lettertjes). Vreemd dat die bij jou wel open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier idem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: oudeis
Dat komt door je nieuwe kaart. Volgens mij stond dat zelfs in de brief waarop de kaart geplakt zat, iets van 3 weken alle zenders.... Zodra je de eerste update te pakken hebt, heb je weer alleen de zenders van je abonnement.


Nou, ik heb de kaart al weken en tot nu toe was het zwart en inderdaad film 1.1 ook beeld geeft, film 1.3 blijkt wel zwart (bij eerste keer kijken was 't net voor begin film).

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds beeld op film 1.1 en 1.2, staat tegenover dat ik Disc Science nu mis en die hoort toch echt in mijn pakket open te zijn.

Kennelijk nog een rotzooitje bij CD.

Oude kaart geeft wel beeld, nu de nieuwe er weer in en ik heb nog steeds beeld.

Als trouwens beeld ontbreekt blijkt er geen PMT pid te zijn.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels hebben ze bij mij weer wat aangepast. Mijn nieuwe kaart stond sinds begin van de week op 5-5-2009. Nu zie ik dat hij op 7-5-2009 staat.

 

Ook staan bij mij nu de Film1 zenders op zwart, alsmede EredivisieLive. Dat klopt uiteindelijk ook wel omdat ik daar geen abonnement op heb.

 

Maar wat niet klopt is dat E! Entertainment en MTV Dance ineens op zwart staan. Al het andere werkt. Of staan die 2 bij iedereen op zwart?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Maar wat niet klopt is dat E! Entertainment en MTV Dance ineens op zwart staan. Al het andere werkt. Of staan die 2 bij iedereen op zwart?


De filmkanalen had ik ook al gemerkt dat die geen beeld meer gaven maar de kaartdatum is bij mij nog 5-5-2009.

En yep ook MTV Dance en E! zwart beeld. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...