Ga naar inhoud


Nostalgie... 5 jarig bestaan van Sky (youtube van 1987)


Littlesat

Aanbevolen berichten


Tsja, dat was de mooie tijd dat we met de beruchte "hoo lee fook" hack vrolijk jaren mee konden kijken. Onder andere naar de DJ kat show van een jonge Linda de Mol.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste jaren was het helemaal niet gecodeerd... ik kijk mee vanaf 1986, en toen was er niets achter decoders verborgen... Later was het inderdaad wel leuk dat je voor relatief weinig geld mee kon kijken smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik geloof niet dat ze er trots op hoeven te zijn...het begon allemaal groots met: Sky Television "across Europe"...wat over Europa? Dat hele Europa bestaat nu dus alleen maar uit -the UK- en meer niet. Je mag het namelijk nergens anders ontvangen.

Met de groeten aan de Europese Unie en Europa.

 

Sky een leuk idee..maar laat dat Europa maar achterwege!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik geloof niet dat ze er trots op hoeven te zijn...het begon allemaal groots met: Sky Television "across Europe"...wat over Europa? Dat hele Europa bestaat nu dus alleen maar uit -the UK- en meer niet. Je mag het namelijk nergens anders ontvangen.
Met de groeten aan de Europese Unie en Europa.

Sky een leuk idee..maar laat dat Europa maar achterwege!


Er waren wel leuke Australische series te zien op Sky Channel (we're reaching out to you) zoals Chopper Squad en Skyways. Volgens mij ook nog iets van een dierenarts.
Maar ook ozzie rules (Australian foothball).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...