Ga naar inhoud


[ALL PVR'S] Nieuwe firmware nodig met funktie automatisch decoderen


Rico H

Aanbevolen berichten

Zo langzamerhand is een brief naar kassa of iets dergelijks?

Als het goed openbaar wordt, komt er mogelijk sneller reactie/ oplossing?

Ron Prins

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, wellicht dat we Kassa/Radar in moeten schakelen hiervoor en Canal Digitaal met de feiten moeten confrenteren! (hadden ze deze ontvangers maar niet goed moeten keuren)

 

niet alleen Topfield PVR is het probleem er overigens. Ook met de lemon/Inverto heb je de nodige problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een volledige verassing voor me! Ik heb nog geen enkel bericht van CD ontvangen, maar heb deze thread met grote vreze gelezen. Bij Kassa/Radar komt er alleen aandacht als er echt veel klachten binnenkomen (eigen ervaring) dus dan zal er iets gecoördineerd moeten worden...

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag antwoord gekregen van CD, hierin staat niets nieuws en zo te lezen hebben we ook niets van hun te verwachten...

------------------

In antwoord op uw email kunnen wij u als volgt informeren. Indien opnames niet meer kunnen worden afgespeeld:

Wij adviseren u uw ontvanger zo in te stellen dat de gemaakte opnames automatisch gedecodeerd worden. Bij de meeste ontvangers kan dit gebeuren op een door u zelf gekozen tijdstip. In de handleiding kunt u terug vinden hoe u dit in instelt bij uw satellietontvanger.

Wanneer u dit doet zijn de opnames altijd te bekijken. Om uw oude opnames ook met de nieuwe smartcard af te kunnen spelen, adviseren wij u het volgende: Plaats uw oude smartcard terug.

kies de opname die u wilt bekijken of bewaren, druk op afspelen en op opname. Uw ontvanger neemt de gecodeerde opnamen nu ongecodeerd op. De gecodeerde opname kunt u later verwijderen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

--------------------

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Dan zijn zij wel vergeten te vermelden, dat de ontvangers die zij zelf goed gekeurd hebben, niet eens de mogelijkheid daarvoor hebben.

 

Hier heb ik wel genoeg van onderhand.

Zij laan hun eigen klanten met goedgekeurde ontvangers,

gewoon in de kou staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al iets bekend over een scheduled "copy" (decode)functie in de TF7700HDPVR?

 

NB: Mijn oude Echostar PVR5020 kon dit al in 2004!

 

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Van Canaal Digitaal een schijven ontvangen dat elke 72 uur de codering veranderd.

 

Dus niet zoals U aangeeft binnen 24 uur

 

U dient dus binnen 72 de opnamen te decoderen, zie hiervoor de handleiding van U ontvanger.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker makkelijk als je drie weken op vakantie gaat en diverse programmas wilt opnemen.

Oplossing van CD is dus geen oplossing!

Zij veroorzaken een probleem, dus zij dienen het op te lossen!!

Anders hele grote korting op het abbonnement, immers de geleverde mogelijkheden gaan achteruit zonder overleg met de afnemers!

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Zoals ik eerder omschreef, kan je met de vakantie gedecodeerd opnemen met de Topfield 7710 HD PVR.

 

Als je kijkt naar tuner 1, en je neemt op met tuner 1

dat wordt je opnamen gedecodeerd opgenomen.

 

Het is dan zo, dat je naar de zender kijkt, die je ook opneemt.

dus gedecodeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 4000

Hoe gaat dat dan?

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik heb het geprobeerd, en kan de opnamen van 2 weken geleden gewoon bekijken

 

Als je kijkt naar tuner 1, en je neemt op met tuner 1

dat wordt je opnamen gedecodeerd opgenomen.

 

Het is dan zo, dat je naar de zender kijkt, die je ook opneemt.

dus gedecodeerd.

 

Zet je ontvanger op tuner 1

Als je dan een timer opnamen maakt met ook op tuner 1,

dat wordt de opnamen gedecodeerd opgenomen.

 

Je fopt je ontvanger, je kijkt dus naar de zender, die je ook opneemt, probeer het maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt allemaal leuk, maar het blijft een lapmiddel ten gevolge van een actie van CD!

Het is dus geen definitieve oplossing die gelijk staat aan wat we al hadden. blijft dus de opmerking dat CD de prijzen minimaal dient te halveren!

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...