Ga naar inhoud


[ALL PVR'S] Nieuwe firmware nodig met funktie automatisch decoderen


Rico H

Aanbevolen berichten

 

nou,ik wil niet vervelend doen,maar met m'n tf 5000 pvr i.c.m reccopy die elke nacht om 01:00 zijn werk doet heb ik nergens last van...geen enkele opname die het niet doet.

en er worden elke dag wel wat zaken opgenomen.

ik heb wel een oude (seca2) kaart...maakt dat wat uit ??

 

grtz,

Lindie.

 

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja dat maakt zeker uit!!

Er is eerder vermeld dat deze problemen zich alleen voordoen met de nieuwe kaart en tevens dat er voor de 5000 en hogere modellen een oplossing is.

Voor de 4000 gebruikers is er nog steeds geen oplossing!

Dat zijn er toch best wel veel!

Blijft dus nog steeds de vraag of we deze beperking op gebruiksgemak maar moeten accepteren, immers het is een vorm van contractbreuk volgens mij.

Wie weet raad=

Mvg,

Ron

 

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satfan
Ja dat maakt zeker uit!!
Er is eerder vermeld dat deze problemen zich alleen voordoen met de nieuwe kaart en tevens dat er voor de 5000 en hogere modellen een oplossing is.
Voor de 4000 gebruikers is er nog steeds geen oplossing!
Dat zijn er toch best wel veel!
Blijft dus nog steeds de vraag of we deze beperking op gebruiksgemak maar moeten accepteren, immers het is een vorm van contractbreuk volgens mij.
Wie weet raad=
Mvg,
Ron



Dus de 4000 bezitters kunnen weer barsten, net als met OTA software-updates? Lekkere jongens, daar bij Topfield.

Ik bedoel hiermee, dat als ze een oplossing voor de hogere ontvangers kunnen creëren, hoe moeilijk is het dan, om deze ook geschikt te maken, voor de 4000 series. In mijn ogen is het gewoon pure onwil van Topfield.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik het kan bekijken is het geen probleem van Topfield, maar een probleem van CD!

Laar die maar met een oplossing komen, immers zij hebben ongevraaagd de gebruiksvoorwaarden veranderd (vaak nog tegen extra kosten)

Schelden op Topfield is dus voor zover ik kan zien niet nodig (het zou natuurlijk wel van service getuigen als zij met een wekende oplossing kwamen)

Blijft het verder stil, of doen we er nog wat aan?

Mvg,

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest
Ik bedoel hiermee, dat als ze een oplossing voor de hogere ontvangers kunnen creëren, hoe moeilijk is het dan, om deze ook geschikt te maken, voor de 4000 series. In mijn ogen is het gewoon pure onwil van Topfield.


Kleine nuancering: er is ook geen standaard oplossing voor hogere ontvangers vanuit Topfield !
De hogere ontvangers zijn geschikt voor taps; hobbyisten hebben hiervoor programma's geschreven die automatische decodering mogelijk maakt, dus het is niet iets vanuit Topfield.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik hieraan toevoegen dat de hoogste nummers (7700 en hoger) helemaal geen TAP's kennen. Enkele maanden later is er nog steeds geen oplossing voor handen. dank je wel Canal Digitaal!!

TF7710HDPVR

TWINCAM Homecast MX1TC

Canal Digitaal mediaguard 3

Firmware 23331 TF HSCB 700.29 mrt 15 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals al eerder is aangegeven, zouden we van CD moeten eisen dat ze het abonnementsgeld omlaag brengen omdat we nu niet meer dezelfde functionaliteit meer hebben als voorheen.

Met vriendelijke groet,

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast tecnieker

hallo

 

ik heb dit probleem ook , maar er is een goedkope betrouwbare pvr op de markt namelijk de sab explorer pvr deze kan met een kaart <seca on board>een gecodeerd programma opnemen en de ander tegelijk bekijken de kaart word dan 2x gebruikt omcoderen is er niet meer bij , kan deze ontvanger ook niet

deze ontvanger word geleverd met een 160 gb schijf , je kunt er een common interface instoppen maar voor de nederlandse zenders hoeft dat niet want seka3 is ingebouwd

ik heb deze ontvanger vu 4 weken en bevalt goed , en is veel goedkoper dan de top 4000 <ongeveer de helft >

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt mij meer een Topfield probleem. Mijn oude echostar pvr 5020 kon al gewoon 's nachts decoderen. Dit zou de veel nieuwere TF 7710 toch ook moeten kunnen. Het apparaat heeft een perfect hd-beeld anders had ik hem niet meer gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...