Ga naar inhoud


Wijziging abonnementstarief Telfort internet


soktic

Aanbevolen berichten

Ja dat doe ik ook:

 

Heb nu een telfort 20mb internet abbo met eigen voip

 

budgetphone a 10,- pj voor een nummer in NL

poivy voor uitgaand bellen gratis naar zoveel landen

 

instellen en klaar is kees. Werkt als een trein en mama is blij.

 

Telfort is goedkoop en relatief gezien ook goed. Tele2 is ruk, hele hoge pings en vooral ook instabiele pings. Telfort is wat dat betreft stukken beter.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: soktic
Citaat:

Hierbij willen wij u informeren over een aantal wijzigingen in onze tarieven.

Wijziging abonnementstarief Telfort internet
Met ingang van 1 juni 2009 wordt het tarief van uw internetabonnement met 2,5% verhoogd in verband met inflatie. Op dit moment betaalt u € 19,95 per maand voor uw abonnement Telfort internet 20 Mb (WBA). Vanaf 1 juni 2009 wordt dat
€ 20,45 per maand. U vindt de tariefswijziging voor het eerst terug op de factuur voor de maand juni die u ontvangt in mei 2009.

Meer informatie hierover vindt u op onze online klantenservice.

Wijziging gesprekstarieven Telfort vast bellen
Daarnaast wijzigen de gesprekstarieven voor Telfort vast bellen per 1 mei 2009. Voor binnenlandse gesprekken zal een starttarief in rekening worden gebracht van € 0,05 per gesprek. Het tarief voor bellen naar mobiele nummers in Nederland wordt € 0,17 per minuut.

De abonnementsprijs voor Telfort vast bellen blijft € 9,95 per maand. De kosten voor het bellen naar het buitenland en naar (betaalde) servicenummers binnen Nederland wijzigen niet. Bellen naar het alarmnummer 112 blijft gratis.

Voor een exact overzicht van alle gesprekstarieven kunt u onze online klantenservice raadplegen.

Meer informatie
Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijzigingen, dan kunt u tot uiterlijk 4 weken na dagtekening van deze e-mail uw abonnement kosteloos beëindigen. Meer informatie hierover en antwoord op veelgestelde vragen over deze prijscorrecties vindt u op onze telfort.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Telfort internet


Hmm opzeggen?, dat starttarief is echt jaar 0 nu...



Ik heb nu al voor de tweede keer zo'n email gekregen, 1tje op 25 maart en 1tje op 26 maart.

Zouden ze bang zijn dat je niet kunt lezen? Of zit er een addertje onder het gras

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voipbuster is dat gratis binnen NL ??, kan haast niet waar zijn. Ben de adder onder de site aan het zoeken smile maar vind hem niet ..

 

Je zou voor de outgoing call een voipbuster account kunnen gebruiken, dan heb je die 0,05 starttarief niet...

 

Maar ik kan nergens vinden hoeveel dat nu kost!, iemand hier die beter kan zoeken ? smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt bij elke opwaardering 120 extra vrije beldagen.

Minimale inleg is 10 euro.

Mobiel bellen kost 25 eurocent per minuut, dat is vrij prijzig.

Maar als je dat niet wilt dan bel je er gewoon geen mobiele nummers mee.

 

Voipbuster werkt voor ons goed als voip-out. Dat tientje kunnen we in de regel een maand of 3 a 4 mee uitzingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen als early-adapter van Voipbuster heb je een voip-in nummer. Ben één van die gelukkigen, dus alleen Voipbuster in de sip configuratie.

 

Minimale prijsverhoging heb ik geen problemen mee, kwam van Quicknet 4/1 MB voor 21 euro, dus zit nog steeds goedkoper en veel sneller..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voipbuster mag dacht ik nu geen nummers meer uitgeven in het verleden deden ze het wel en ik heb ook twee nummers van mijn woonplaats 033 maar ze gaven nummers uit van bijvoorbeeld als je in Zwolle woonde gaven ze een nummer in Groningen als de Zwolle nummers op waren en dat mag niet van de telecomwet.

 

Maar voor €10 per jaar heb je bij Budgetphone een voipnummer van je woonplaats. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat voor mij gemiddels € 1,50 a € 2,00 per maand meer kosten. (50 cent duurder internet plm 25 geprekken a € 0.05 per maand)

tja, moet ik daar voor een andere provider zoeken.

 

wegebelansting had ook weer een nieuw tarief (zonder aankondigen 1 euro duurder), en daar kan ik ook niet een andere "provider" voor vinden.

 

 

Groetjes,

Gerard (GTB)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcellux

Ik heb ook Telfort internet maar nog geen mail gekregen. Ik wilde eigenlijk sowieso al terug naar KPN maar er is een vraag die misschien iemand hier kan beantwoorden. Waarin zit nu het prijsverschil tussen KPN ADSL Only en Telfort? Er zit , grof gezegd 10 euro prijsverschil tussen vergelijkbare abonnementen. Hier, waar ik woon, gaan beide over het KPN netwerk en is de snelheid afgekapt op 8 Mb. Ik heb vroeger eens vaag iets gelezen over het aantal connecties per poort, dus dat meer mensen die moeten delen , maar weet er het fijne niet van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt overboekingsfactor.

Met hoeveel aansluitingen je dus een gezamelijke uplink deelt.

Kan idd verschil maken.... de linesync speed zegt dan ook niet alles. BV 8 Mbit intrainen en max. 600 Kb/s linedoorvoer.

Je hebt ook 8 Mbit intrainen en 800 Kb/s linedoorvoer. En daar zit het verschil in met de overboeking.

 

1:1, 1:2, 1:40 = duur, goedkoop, mega-aanbieding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Ja nu zie ik het ook, adder gevonden smile. Bij voipbuster is gratis 10 euro per 120 dagen ... Dan heeft het geen zin, want een voipnummer kun je daar niet aanvragen volgens mij (zodat telfort bellen eruit kan).



Ik heb wel een voipbuster nummer met netnummer van mijn woonplaats. Kan ik dan mijn Telfort telefoon abbo eruit gooien en Telfort configuratie in de Zyxel zetten? Huistelefoon wordt allen gebruikt om naar Spanje te bellen via de huistelefoon waar ik Voipbuster op doorschakel.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Ja, even de zyxel configureren en hoppa smile.



Thnx, zal morgen gelijk Telfort bellen om de telefoon abbo op te zeggen wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja laugh

 

bij mn broer al een ellende gehad omdat Speedlinq naar Telfort overging

 

oftewel dat was ook een verplichte migratie van BBNED -> KPN netwerk

 

smirk en nou gaan we hommelus krijgen? shocked

 

en mn broer betaald al sinds de overgang 24,95 pm voor internet :|

 

als ze gaan verhogen gaan we maar snel weer van telfort (kpn) naar Alice ( BBNED )

 

laugh

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...