Ga naar inhoud


Wijziging abonnementstarief Telfort internet


soktic

Aanbevolen berichten

Heb dinsdag contact gehad met Telfort helpdesk om mijn telefoon abbo op te zeggen.

 

Wegens extreme drukte konden ze mij niet helpen maar ik zou worden terug gebeld.

 

Inmiddels bijna vrijdag maar nog geen telefoon. Dat kan in mijn ogen 2 dingen betekenen:

 

1. Ze hebben het inderdaad extreem druk, misschien met klanten die masaal hun abbo opzeggen

 

2. Ze houden mij aan het lijntje totdat de maand voor het kosteloos opzeggen voorbij is, en mij alsnog laten lappen voor het opzeggen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is niet alleen Telfort (dochter van KPN)die haar prijzen verhoogt, maar alle dochters van KPN.

 

Nu KPN bijna de gehele markt in handen heeft van het ADSL netwerk, kunnen ze hun gang gaan met de prijzen te verhogen

 

Zie artikel van Webwereld:

KPN heeft in stilte de tarieven voor internet en vaste telefonie opgeschroefd bij Telfort, Hi, HetNet en KPN zelf. Het bedrijf heeft geen last meer van prijsvechters.

 

BRON!!

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens het blijkt nu dat het opzeggen niet zo makkelijk wordt gemaakt, er zijn twee versies van het opzeggen in omloop.

De ene is dat je zowel telefonie als internet kunt opzeggen.

De andere is dat je vast blijft zitten aan internet als je telefonie opzegt.

Staat op het Forum van Kassa

 

Bron: Klikkerdeklik

 

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Heb dinsdag contact gehad met Telfort helpdesk om mijn telefoon abbo op te zeggen.

Wegens extreme drukte konden ze mij niet helpen maar ik zou worden terug gebeld.

Inmiddels bijna vrijdag maar nog geen telefoon. Dat kan in mijn ogen 2 dingen betekenen:

1. Ze hebben het inderdaad extreem druk, misschien met klanten die masaal hun abbo opzeggen

2. Ze houden mij aan het lijntje totdat de maand voor het kosteloos opzeggen voorbij is, en mij alsnog laten lappen voor het opzeggen.


En we zitten nu al op 9 april, en nog steeds niet terug gebeld door Telfort crazy

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mail van Telfort ook gehad maar ik kon per 9 maart j.l. toch al per maand opzeggen vanwege de vorige nieuwe voorwaarden (geen jaarverlenging meer na 1 jaar (periode) nu per maand opzegbaar.

 

Ik wou het nog even aanzien bij Telfort maar nadat 2/3 week geleden ik( en mijn ouders) weer regelmatig telefonieproblemen had zijn we toch maar gaan rondkijken.

 

Mijn ouders gaan naar Ziggo voor hun gemak (alles in 1, laagste abbo gebruiken internet puur simpel) ik heb me aangemeld bij Tele2(leuke aanbieding gevonden op internet :D). Tele2 regelt het voor mij heb al post van Tele2 en Telfort hierover gehad. Ik hoop echt dat het goed gaat. Al is mijn eerste indruk van de helpdesk erg goed.

Stuurde vrijdagavond een mail en werd zaterdagochtend teruggebeld!

 

Maja ik zal wel zien. Zoals eerder gezegd ze hebben allemaal wel wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Per 1 mei is mijn telefonie dan beeindigd en heb ik voipbuster ingesteld in mijn modem. Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben!

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bob-bob
Over gestapt van telfort naar alice cool
Geen prijs verhoging dus!


Ik dacht dat de zeeuwen Zuunige waren wink

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...