Ga naar inhoud


een duikboot bezichtigen waar kan dat?


slider

Aanbevolen berichten


Gast Drs. IJzerbout

Als je München niet te ver is dan moet je daar een heen gaan en wel naar het Bavaria Filmgelände in Geiselgasteig. Daar staat de orginele filmkulise van de film "das Boot".

Ik kan je echt aanbevelen om die strontpijp eens te gaan zien want het is heel indrukwekkend.

Ze hebben hem helemaal ogeknapt en hij is sinds kort weer te bezichtigen nadat het 3 maanden gesloten is geweest.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Marine museum in Den Helder.

 

>Klik<

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: slider
ben al in zeebrugge geweest naar de russische duikboot,weet iemand nog duikboten die te bezichtigen zijn?
liefst niet te ver van belgie,graag tips
slider


Mijn buurman is al minstens 10 jaar aan het timmeren aan een plezierjacht.
Ik ben zeker dat het een duikboot zal worden als hij hem te water zal laten.
Wanneer dit echter gaat gebeuren, weet ik niet, maar je kan hem dus nu bezichtigen op het droge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de info,dat zijn er weer een paar die ik kan gaan bezichtigen met mijn geestelijk gehandicapte broer,hij is er namelijk dol op ,het bezoek aan de duikboot in zeebrugge twee jaar geleden daar praat hij nu nog van,zo een belevenis is dat voor hem geweest,bedankt voor de tips.

 

slider

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Als jouw broer daar echt op kickt..dan zou ik hem zeker dat plezier doen en eens "das Boot" in Geiselgasteig bij München bezichtigen..en dan ook misschien de bioscoop film daarvan te huren of kopen in een videotheek.

 

Ik vond het reuze leuk. --das Boot--

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jouw broer daar echt op kickt..dan zou ik hem zeker dat plezier doen en eens "das Boot" in Geiselgasteig bij München bezichtigen..en dan ook misschien de bioscoop film daarvan te huren of kopen in een videotheek.

 

Ik vond het reuze leuk. --das Boot--

 

goede tip,ga ik zeker voor hem huren,ook proberen we zeker de door jullie genoemde plaatsen met duikboten te gaan bezoeken,bedankt hiervoor,slider

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...