Ga naar inhoud


problemen met five


Gast dj33333

Aanbevolen berichten

Zo, jij hebt even een tijdje over een antwoord gedaan. :D

 

Dat van die gecodeerde Five wist ik ook wel. Maar Five heeft ook teletekst en via P502 heb je ook de dagprogrammering.

 

De taal van de EPG bij Travel is Tsjechisch (zoals nog meer Canal Digitaal zenders hebben). Dat is om het gemakkelijker voor ons te maken, zal ik maar zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Zo, jij hebt even een tijdje over een antwoord gedaan. :D

Ja, goed he? Ik dacht even kijken of Alfons nog wakker is. wink

Maar zonder gekheid: Het leuke van zo'n forum is dat je af en toe kunt zoeken op wat je dat moment bezig houdt. En dus ook altijd je eigen kennis kunt toevoegen. Het spijt me om te zeggen, maar: Ik ben niet continu online om altijd alles van iedereen (en Alfons) te volgen.
En zo kunnen ook oude draadjes interessant blijven, om kennis en ideeën uit te wisselen. Er valt vaak genoeg in dit forum te lezen, zonder zelf meteen een nieuw draadje te starten...

Over teletekst Five: okee. Dat is dus een "volledig" EPG!

Ik houd ervan snel voor meerdere zenders het now/next-overzicht te bekijken. En dan is mijn methode dus handig...

(snel hé? smirk Dit duurde geen maanden!)

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu we het hier een beetje over EPG hebben,is er een zender op het sky uk aanbod die alle EPG ophaald voor alle zenders (now en next) of is dit per zender.

heb al eens gezocht met een zender te scannen op EPG maar krijg niet meer dan EPG op zenders die op die transponder staan.

zou dus leuk zijn dat ik dus dit kan doen,

gebruik nu al arnold z'n epg download voor de vlaamse en nederlandse zenders,maar zou leuk zijn als ik de sky uk epg ook kan hebben.

ik draai met newnigma momenteel,

maar als je een image weet die al deze opties in 1 heeft en stabiel werkt zoals Newnigma nu.

dan hoor ik dit graag,alvast bedankt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nachtbraker
Origineel bericht van: a33
@ alfons verbiest:


Ik zet ook een gecodeerde versie van Five in mijn favorietenlijst. Daarop heb je dan geen beeld, maar wel de EPG-now/next-informatie die ook gewoon voor de FTA-versie van Five geldt!
Dus even heen en weer zappen, en je weet toch steeds naar welk programma je kijkt!

Ik ga dit meteen uitproberen. De EPG-now/next-informatie krijg ik voor de rest van de Engelse zenders op mijn scherm dus dat is geen probleem.
Groetjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...