Ga naar inhoud


[DM7000] DVD speler in dreambox


Loek2

Aanbevolen berichten

Ik had natuurlijk kunnen zoeken (wat vele altijd suggereren, maar zie door de bomen het bos niet meer blush)

 

Is het mogelijk om een ide dvd speler in te bouwen en wat voor voordelen zitten daaraan (wat kan ik ermee doen)

 

Ik heb al een hdd erin zitten, dus moet de een op master en de ander op slave natuurlijk, of niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
en wat voor voordelen zitten daaraan (wat kan ik ermee doen)


dat steekt
dat lijkt op : 't kan dus zal ik eens
overigens de 7000 is wel een bedenkelijke gast inzake extra ide aansluitingen

maar ja wat kun je der mee;
als de plugins nog steeds werken op de huidige images en dus ook of ze tevredenstellend werken,
dan kun je niet enkel afspelen maar ook des nachts een opgenomen film demuxen en branden op dvd
of de 7000 genoeg sap heeft voor die actie heb ik niet kunnen achterhalen.


vergeet echter niet dat een dvd afspelen als VOB per dvd-plugin wel een surround koppeling moet hebben naar de av-receiver.
chiao

Get Misunderstood

Troublemakers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet even niet dat de IDE interface 2 apparaten ondersteund en de CF zit al op de IDE, dus of je zomaar een HD en DVD kunt aansluiten........

Tenzij je wel heel erg klein behuisd bent, gewoon een losse DVD speler.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u allen, ik ben lang hier niet geweest, maar niemand die zich mij nog kan herinneren :P gelukkig maar hihi

 

je kunt er dus bijna niets mee zo lees ik, ik heb 2 dvd spelers dus ik had het ook niet nodig, maar leek me wel geinig omdat de dreambox altijd uitnodigend 'open' staat. Video via andere scart had ik ook altijd, maar heb nu de videorecorder via een apparaatski in de computer om te kunnen digitaliseren, moet toch eens af van die banden wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...