RVP Geplaatst: 23 april 2009 Geplaatst: 23 april 2009 Vandaag zijn alle zenders uit gevallen bij mij. Ook NL 1,2 en 3 De FTA zenders werken nog wel. Mijn dragon cam geeft een nogal rare datum aan: 01-01-91 Predator versie 3.65 Ik weet niet of dit een CDS probleem is ivm de kaartwissel, of een cam probleem, anders graag verplaatsen mod's.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 april 2009 Moderator Geplaatst: 23 april 2009 Ziet ernaar uit, dat je kaartje is afgeschakeld. Even bellen met Canaldigitaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
RVP Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Geplaatst: 23 april 2009 Nee, rekening is betaald. De wachttijd bij CDS is momenteel erg lang, dus bellen wordt lastig.
RVP Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Geplaatst: 23 april 2009 Opgelost. Mijn Seca 3 kaart was weg geraakt bij de post. Via een telefoonmenu van CDS is de kaart onbruikbaar gemaakt en heeft mijn oude groene kaart weer een activatie gekregen. En er is weer beeld.
rienk Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 tot dat ze hem weer uit zetten en bij somigen gebeurt dit al weer na twee a drie dagen weer bellen weer twee a drie dagen beeld maar dan houd het feestje op als het hun dan maar duidelijk is dat je nog geen kaart hebt anders kan het nog wel heel wat ellende worden Rienk
Eduard07 Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Origineel bericht van: rienk tot dat ze hem weer uit zetten en bij somigen gebeurt dit al weer na twee a drie dagen weer bellen weer twee a drie dagen beeld maar dan houd het feestje op als het hun dan maar duidelijk is dat je nog geen kaart hebt anders kan het nog wel heel wat ellende worden Wat voegt deze bespiegeling nou toe aan de discussie? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
rooijmans Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Heb hetzelfde probleem hier; initieel werkte het nadat ik de originele software had teruggeplaatst op mijn Philips 6073; nu na 3 weken (proefperiode voor uitgebreider pakket voorbij?)werken alleen nog maar de vrije zenders en ja hoor datum is nu ook 1-1-1991. Iemand een idee? (vergat nog te melden dat ik in het buitenland woon en dus niet zo makkelijk kan bellen, advies is dus echt welkom)
Moderator ceesv Geplaatst: 12 mei 2009 Moderator Geplaatst: 12 mei 2009 Het lijkt erop, dat je kaart niet vrijgeschakeld is. Hier helpt toch echt alleen (laten) bellen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast aart44 Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: rooijmans en ja hoor datum is nu ook 1-1-1991. Iemand een idee? Kaart is uitgeschakeld dus laten bellen wat het probleem is. Ga bij jezelf na of het mogelijk is dat er geen abo geld meer van de NL rekening afgeschreven kan worden. Vaak is dat het geval als je in het buitenland woont.
Marcel62 Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Hoe kan ik de datum van mijn kaarten vinden in de beide ontvangers van mijn handtekening? Alvast bedankt, Marcel DM8000HD OpenPli v2.1 TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07 Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4
elembeetje Geplaatst: 14 mei 2009 Geplaatst: 14 mei 2009 Hallo Marcal Ik heb ook een topfield en kan de datum wel vinden. Je gaat naar Menu dan Common interface dan slot 1 of 2 al naar gelang de ci module zit dan raadpleeg rechten dan canaldigitaal dan verschijnt er een datum en welke pakketen je hebt. Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen