Ga naar inhoud


Geen beeld meer, kaartje staat op rare datum


RVP

Aanbevolen berichten

Vandaag zijn alle zenders uit gevallen bij mij.

Ook NL 1,2 en 3

De FTA zenders werken nog wel.

Mijn dragon cam geeft een nogal rare datum aan: 01-01-91

Predator versie 3.65

 

Ik weet niet of dit een CDS probleem is ivm de kaartwissel, of een cam probleem, anders graag verplaatsen mod's.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ziet ernaar uit, dat je kaartje is afgeschakeld.

 

Even bellen met Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot dat ze hem weer uit zetten

en bij somigen gebeurt dit al weer na twee a drie dagen

weer bellen weer twee a drie dagen beeld maar dan houd het feestje op

als het hun dan maar duidelijk is dat je nog geen kaart hebt

anders kan het nog wel heel wat ellende worden

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rienk
tot dat ze hem weer uit zetten
en bij somigen gebeurt dit al weer na twee a drie dagen
weer bellen weer twee a drie dagen beeld maar dan houd het feestje op
als het hun dan maar duidelijk is dat je nog geen kaart hebt
anders kan het nog wel heel wat ellende worden

Wat voegt deze bespiegeling nou toe aan de discussie? frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb hetzelfde probleem hier; initieel werkte het nadat ik de originele software had teruggeplaatst op mijn Philips 6073; nu na 3 weken (proefperiode voor uitgebreider pakket voorbij?)werken alleen nog maar de vrije zenders en ja hoor datum is nu ook 1-1-1991.

Iemand een idee?

(vergat nog te melden dat ik in het buitenland woon en dus niet zo makkelijk kan bellen, advies is dus echt welkom)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het lijkt erop, dat je kaart niet vrijgeschakeld is.

 

Hier helpt toch echt alleen (laten) bellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rooijmans
en ja hoor datum is nu ook 1-1-1991.
Iemand een idee?



Kaart is uitgeschakeld dus laten bellen wat het probleem is.
Ga bij jezelf na of het mogelijk is dat er geen abo geld meer van de NL rekening afgeschreven kan worden.
Vaak is dat het geval als je in het buitenland woont. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik de datum van mijn kaarten vinden in de beide ontvangers van mijn handtekening?

 

Alvast bedankt,

 

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marcal

 

Ik heb ook een topfield en kan de datum wel vinden.

Je gaat naar

Menu

dan

Common interface

dan

slot 1 of 2 al naar gelang de ci module zit

dan

raadpleeg rechten

dan

canaldigitaal

dan verschijnt er een datum en welke pakketen je hebt.

 

Succes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...