radio man Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Ik heb het familiepakket, het HD pakket en al die extra zenders op Astra 3. Inmiddels betaal ik 47,50 per maand, en op hun site vind ik dat ik het "combi-familiepakket" heb. Dat vind ik verder nergens terug bij hun aanbiedingen. En als ik familie en hd optel kom ik toch op een veel lager bedrag. Heb ze gemaild om eens een breakdown te sturen waar dit toch wel hoge bedrag precies is opgebouwd, helaas: geen antwoord. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
Gast aart44 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Staat gewoon op de site, Zenderpakket Reguliere abonnementsprijs Top-pakket € 42,50 per maand Combi-pakket € 32,50 per maand Entertainment-pakket € 23,95 per maand Familie-pakket € 13,50 per maand Basis-pakket € 9,50 per maand Recreatie-pakket € 9,99 per maand* Set Top Box-pakket € 5,83 per maand** HDTV-pakket € 9,95 per maand Thema-pakket € 4,95 per maand Film1 Sport1-pakket € 19,95 per maand Eredivisie Live-pakket € 9,49 per maand*** Man-X-pakket € 7,95 per maand
Terradon Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Hoi radio man, Maak anders hier "mijn canaldigitaal" aan dan kun je online je gegevens inzien dus ook je facturen. En eventueel je pakket aanpassen. http://www.canaldigitaal.nl/ Groetjes......
edbe Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 als ik het goed leest klopt het, je hebt dus Combi-pakket € 32,50 per maand met HDTV-pakket € 9,95 per maand en de extra kanalen op 23 oost zijn de Thema-pakket € 4,95 per maand dan kom je al op 47,40. 2 x Gigablue UHD & Bigsat - Wavefrontier T90 under construction
tfh Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: edbe als ik het goed leest klopt het, je hebt dus Combi-pakket € 32,50 per maand met HDTV-pakket € 9,95 per maand en de extra kanalen op 23 oost zijn de Thema-pakket € 4,95 per maand dan kom je al op 47,40. Bij het HD pakket, zit het thema pakket al in....
Gast aart44 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Ja het juiste bedrag lijkt dan ook €45,45 en geen €45,50.
Littlesat Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Het juiste bedrag lijkt mij 32.50 + 9.95 = 42.45 (!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
jopiesat Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Dat is inderdaad vreemd. Ik heb het familie-pakket voor € 13,50 per maand en later uitgebreid met HDTV-pakket voor € 9,95 per maand (incl thema zenders) Dit wordt keurig opgeteld tot € 23,45. Toch ff bellen?
Gast aart44 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: Littlesat Het juiste bedrag lijkt mij 32.50 + 9.95 = 42.45 (!) Oeps ja helemaal juist had ik toch verkeerd gekeken.
Terradon Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Vind dit wel LOL....en dan vragen we ons met zijn allen af waarom Canaldigitaal en administratief zo'n bende van maakt...... Groetjs........
DeBeek Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Zoals de topic starter al aangeeft. Citaat: Ik heb het familiepakket, het HD pakket en al die extra zenders op Astra 3. Dat is 13,50 en 9.95 = 23.45 per maand. Citaat: Inmiddels betaal ik 47,50 per maand, en op hun site vind ik dat ik het "combi-familiepakket" heb. Dat vind ik verder nergens terug bij hun aanbiedingen. Het Combi-familiepakket bestaat ook niet.. Citaat: En als ik familie en hd optel kom ik toch op een veel lager bedrag. Bingo.. MAW, iets klopt er niet aan het verhaal.
peter-nmgn Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Canal Digitaal heeft/had iets nieuws bedacht: (actie voor klanten met een nieuwe smartkaart) Maak voor de klanten een Combi-Familie pakket: Je krijgt dus alle kanalen uit beide pakketten (zoals Belg1 & 2 extra) Dit pakket is niet online of bij een dealer te bestellen. De prijs die je betaald klopt Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
allez l'om Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: Terradon Vind dit wel LOL....en dan vragen we ons met zijn allen af waarom Canaldigitaal en administratief zo'n bende van maakt...... Groetjs........ dat klopt inderdaad, heb 3 weken geleden een overschrijvingsformulier smartcard opgestuurd, en dat is nog steeds niet verwerkt. Antwoord medewerker CD: ja het is druk en we hebben achterstand dus u moet maar even geduld hebben. Gisteren, 4 mei, waren ze bezig met de post die op 15 april is binnengekomen. Wat een bedrijf.... Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
René Verbiest Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: peter-nmgn Canal Digitaal heeft/had iets nieuws bedacht: (actie voor klanten met een nieuwe smartkaart) Maak voor de klanten een Combi-Familie pakket: Je krijgt dus alle kanalen uit beide pakketten (zoals Belg1 & 2 extra) Dit pakket is niet online of bij een dealer te bestellen. De prijs die je betaald klopt Nou, daar is topicstarter dan klaar mee. En na die drie maanden? Gaat dan wel z,n familie en HD pakket in werking? of blijft hij nu die € 47,50 betalen? Dat is wel ruimschoots het dubbele, hé.
Gast thomas999 Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Het wordt tijd dat ze eens stoppen met al die raar samengestelde pakketten, zoals het Basispakket zonder de Belgische zenders en voor HD moet je je ook op de themazenders abonneren(!). Onbegrijpelijk overigens dat dit Combi-Familie pakket niet op de site te vinden is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen