Ga naar inhoud


[23,5ºE] Blindscan verzoek


Mrbeam

Aanbevolen berichten


Hi MrBeam

Ik zou het graag doen maar ik heb geen blindscan DVB S2

heb je een SR?

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat had, dan wist ik wat erin zat. Heb nl al een zeer groot vermoeden wat erin zit!

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is curieus. Dit is een exacte kopie van een van de TV vlaanderen transponders met o.a. JIM, Kanaal Z en VIJFtv.

 

Exacte settings volgens mijn CTECH 5000C+:

 

Astra3 (23,5e)

12675V

Symbolrate: 13631

8PSK 3/4

post-31952-1318260281,7684_thumb.jpg

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de programma's gecodeerd ?

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep in de SECA codering. Signaal is wel zwak vergelijken met de CDS transponders op deze sat. Komt op mijn 110cm triax met ongeveer 10,5db binnen, prima beeld overigens wel de bekende lage bitrates.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het scannen! Ik wist al bijna zeker wat erin zat, maar het ontbreekt mij een een DVB-S2 blindscan ontvanger :-( Dat wordt dus sparen :-)

 

De reden dat deze carrier hier staat is als volgt:

Doordat de laatste paar weken de glasvezel aanvoer vanuit Vilvoorde naar Hilversum een paar keer is weggevallen, staat er nu een tijdelijke uplink bij VTM voor de deur. Deze stuurt een copy van de complete TS via deze satelliet naar Hilversum. Dit is om voorlopig extra veiligheid te bieden, totdat er een betere/definitive oplossing wordt gerealiseerd.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses de FEC moet 5/6 zijn. Kan hem nu ook met mijn dreambox dm800 prima inscannen

 

Dit is 7/8.

 

Dat is ook een oplossing een extra uplink maar het werkt dan wel en ze krijgen geen gezeur.

Misschien kan dit topic naar zenders verplaats worden?

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...