Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] Geen EPG meer


Mullermilch

Aanbevolen berichten

Gooi maar in mijn pet mad ik snap hier niets van!!

Rob/Jos wellicht??

 

Groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wel beeld met het live kijken, alleen het automatisch decoderen van opgenomen bestanden gaat niet goed. Waarschijnlijk omdat het decoderen van opnames sneller gaat als live kijken en dat kan die oude versie niet aan.

Inverto IDL 7000m (1.4.214.104) met SmarDTV 910050 R1.0 / SW 2.05.001;FW 3.03.013

Lemon 042CI met SmarDTV SW: CANALDIGITAAL 1.09.003(01.09.01.00)FW:1.03.05

Inverto Unicable twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat laatste verklaart waarom ik sinds een tweetal weken bepaalde opnames niet meer kon bekijken : ik dacht al dat er iets mis was met de harde schijf maar besef nu dat het net die opnames waren die via de Aston-dual ( TVV) moesten gedecodeerd worden .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

-off topic-

 

Je kunt de Aston CAM weer laten upgraden via de dealer, of via een medesatter met een Topfield 5500 PVR.

Of terugsturen naar Aston France, maar dat duurt wel wat langer............

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: wolverine
Origineel bericht van: Gene 1225
Dus effe terug naar epg : ben ik de enige die alleen detailinfo krijgt voor het now/next programma en voor de rest alleen de titel-aankondiging ? ik blijf met dat probleem zitten , zowel op de TVV als de CD kanalen ?


Ik kan je melden dat ik sinds lang ook enkel now/next epg info op mijn lemon070 met laatste nieuwe software krijg.

Heb ook al van alles geprobeerd om dit te veranderen totdat ik het opgegeven heb hehehe.

ps. ik heb enkel tvvl en ben niet zeker of dit überhaupt wel mogelijk is om meerdaagse epg te krijgen.

Op TVV behoort wel degelijk de tweedaagse EPG zichtbaar te zijn.
Je hebt toch niet (met SetEdit bijvoorbeeld) de volgorde van de satellieten aangepast? Om die MHW-EPG te laten werken, behoort Astra 1 op plaats 1 te staan (en indien van belang: Astra 3 op plaats 8).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen wat ik wel bvb gedaan heb met setedit is in de lijsten van de sats alle sats verwijdert die ik totaal niet meer gebruik.

 

Ik ga eens de hd formatteren en dan eens volledig opnieuw beginnen met een zenderlijst aan te maken, misschien helpt het om allerlei kleine probleempjes aan te pakken die ik de laatste tijd begin te krijgen met de lemon.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine
Neen wat ik wel bvb gedaan heb met setedit is in de lijsten van de sats alle sats verwijdert die ik totaal niet meer gebruik.

Pas op: als je zo "gaten" creëert, schuiven de satellieten daaronder dus plaatsen op. Ik heb daar in het begin (toen ik dit probleem niet kende) ook last van gehad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb ik nu gedaan om de EPG goed te proberen krijgen?

 

Fabrieksreset gedaan (ook hd geformatteerd)

Gekozen voor Vlaanderen als land.

Kanalen gezocht (geen fastscan)

Ontvanger een tiental minuten op NED1 gezet.

 

Resultaat : enkel now/next

 

PS. De EPG staat nu op continue ophalen is dit nodig om werkende EPG te hebben?

 

EDIT : Na een tweede maal de ontvanger een tiental minuten op NED1 gezet te hebben heb ik dus wel degelijk een meerdaagse EPG op de tvvlaanderen kanalen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine

PS. De EPG staat nu op continue ophalen is dit nodig om werkende EPG te hebben?

Nee, dat kan zelfs negatief uitpakken (de reden is een heel verhaal: als je het echt wilt weten, vertel ik het wel).


Origineel bericht van: wolverine
Na een tweede maal de ontvanger een tiental minuten op NED1 gezet te hebben heb ik dus wel degelijk een meerdaagse EPG op de tvvlaanderen kanalen.

Voor de NL-kijkers is dat een voorwaarde (NED1, 2 of 3). Welke zender het equivalent voor de Vlamingen is, weet ik niet.

Origineel bericht van: wolverine
Na een tweede maal de ontvanger een tiental minuten op NED1 gezet te hebben heb ik dus wel degelijk een meerdaagse EPG op de tvvlaanderen kanalen.

Proficiat! Het heeft even geduurd, maar nu heb je ook wat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn oude settings moeten terugzetten( vrouwtje die graag tv zou kijken en niet wil wachten totdat de channel search gedaan is ;> ) en blijkt dus inderdaad daar iets mis mee te zijn want ook al laat ik NED1 nog zolang opstaan, er komt geen EPG meer bij, dus toch eens als ik veel tijd heb een volledig nieuwe lijst maken zodanig dat ik eindelijk op TVVL een opnameplanner heb.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...