Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] Geen EPG meer


Mullermilch

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Invertist

Voor de NL-kijkers is dat een voorwaarde (NED1, 2 of 3). Welke zender het equivalent voor de Vlamingen is, weet ik niet.



NED1 werkt perfect, na een tijdje zie je zo de EPG "vollopen".
En ik vermoed dat ik zelfs geen Inverto heb met een stempel CD/TVV.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Coliseo
.....En ik vermoed dat ik zelfs geen Inverto heb met een stempel CD/TVV.

Dat maakt ook niet meer uit: sinds enige versies ondersteunen alle 7000's en ook de Scena 5 de MHW-EPG (verschil wel/niet CD-versie is alleen nog maar de wel/niet aanwezige fastscan).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze er veel werk aan hebben weet ik niet, als ze er maar werk van maken.. wink

 

Het is sinds zij in het voorjaar de server(s?) hebben vervangen wel hommeles daar: steeds weer EPG-uitval, incompleet, kortom: waardeloos.

En ik begrijp echt niet dat dit niet even op hun storingspagina wordt vermeld. Ze hebben vast het idee dat als dat overzicht leeg blijft, er ook weinig storingen zijn. Het gevolg is wel dat iedereen aan zijn eigen apparatuur gaat twijfelen.

Ik heb vandaag maar eens een mailtje gestuurd met de vraag of er nog verbetering aan komt. Zal wel weer niet of niet serieus beantwoord worden (zoals de vorige maal).

Ik ben nu al dagen bezig om allerlei opnames op de ouderwetse manier met het handje in te geven: nostalgische VHS-gevoelens waar ik niet echt op zat te wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net 20min gebeld met CD, wisten van niks, heb maar eens verteld wat ik er van vindt en dat er veel klachten zijn.

Oplossing: nieuwste software laden (heb ik al ), en op NED1 zetten (helpt niet) of brief of mail sturen.

 

Ik hoop dat jullie ook gaan bellen, maak zed maar gek, misschien doen ze dan wat!

 

Groeten,

 

VOLGAS

Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!!

Dus niet zeuren maar meedenken.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Volgas
Ik hoop dat jullie ook gaan bellen, maak zed maar gek, misschien doen ze dan wat!

Geloof je het echt? Ontkennen van problemen is hun houding en die houden ze al heel lang vol. Samen met niet-communiceren, noch intern, noch met klanten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Invertist
De zaak is serieus in onderzoek: er gloort dus hoop.


dat kan je toch met droge ogen niet meer zeggen of wel? We zitten @(#@ al meer dan een week zonder EPG.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Volgas
Net 20min gebeld met CD, wisten van niks, heb maar eens verteld wat ik er van vindt en dat er veel klachten zijn.
Oplossing: nieuwste software laden (heb ik al ), en op NED1 zetten (helpt niet) of brief of mail sturen.

Ik hoop dat jullie ook gaan bellen, maak zed maar gek, misschien doen ze dan wat!

Groeten,

VOLGAS


Dat is wel heel merkwaardig. Mijn eerste email dat er een probleem was met de MHW EPG dateert van 11-09. Een dag later kreeg ik een email waarin bevestigd werd dat er iets mis was gegaan met de MHW EPG en dat ze dat gefixt hadden. Toen ik het testte bleek dat het nog steeds niet werkte, en dus heb ik maar weer een email gestuurd.

Ik verdom het dus om naar een 0900 nummer te bellen en 20 minuten ofzo in de wacht te hangen om dan zo iets onnozels te moeten horen als "wij weten van niets".

En vanochtend nog maar eens mijn ongenoegen geventileerd aan de klantenservice. Echt onbegrijpelijk dat je zo met je klanten omgaat.

groet,

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wiz
Origineel bericht van: Invertist
De zaak is serieus in onderzoek: er gloort dus hoop.


Dat kan je toch met droge ogen niet meer zeggen of wel?

Jawel: toen ik dit schreef had ik uit "doorgaans betrouwbare bron" vernomen dat dit het geval was. Nu het zo lang duurt en (zinvolle) reactie van CD volledig uitblijft, weet ik niet of die bron zich wellicht heeft vergist, of dat het probleem diep zit.
Maar ik begin het ergste te vermoeden: de "remmende voorsprong", de verloren kennis uit het verleden, het feit dat de EPG sowieso nooit de aandacht van CD heeft gehad, het feit dat CD (weer eens) struisvogeltje speelt, het feit dat CD sowieso niet geïnteresseerd is om klanten tevreden te houden, het feit dat....... Kortom: huilen met de pet op.

En dat voorstel over het mailtje: echt zinvol. Je krijgt als antwoord dat er geen probleem is. Hoezo struisvogel, hoezo met "klanten omgaan"?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik zie tot nu toe niets vermeld in de algemene forums van CD of TVV , maar ik wou even melden dat ik wel al een paar dagen een zeer beperkte epg heb op de Nl-kanalen , wel iets meer dan huidig en volgend maar geen avondvullend , laat staan meerdaags .

Ben ik de enige of is het een Inverto-kuur ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
Ben ik de enige of is het een Inverto-kuur ?

We kunnen (helaas??) Inverta ditmaal niet de schuld geven. Zie ook hier om te constateren dat velen dit geluk mogen delen. En dat al vier weken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...