Ga naar inhoud


Filmtip voor een schitterende zondagavond: Dorothy Mills


prutsie

Aanbevolen berichten

Film met Carice van Houten (ben na Minoes, Zwartboek, en Valkyrie groot fan) in de hoofdrol.

Wie van een thriller houd mag deze film niet missen. Film is in NL net uit op huur DVD, maar natuurlijk ook te vinden op P2P netwerken en usenet. Nog niet in HD gezien.

 

--knip------

 

Jane Morton (Carice van Houten) is een psychiater uit Dublin. Na de dood van haar man en kind, vertrekt Jane naar een klein stadje om de zaak van een tienermeisje genaamd Dorothy Mills te onderzoeken, die een baby probeerde te wurgen. Nadat Morton op bijzondere wijze een auto-ongeluk overleeft, arriveert ze in het plaatsje. Aldaar treft ze een duistere sfeer aan en het meisje ontkent dat ze bij de baby in de buurt is geweest. Net op het moment dat Jane de oorzaak op een meervoudige persoonlijkheidsstoornis wil gooien, spreekt Dorothy met de stem van David, Morton's overleden zoontje...

 

--plak------

 

Deze recentie doet te weinig recht aan deze film, de film is echt beter. Verder klopt het niet dat de "man van" ook overleden is, maar dat moet je zelf maar gaan zien. Ik vind het echt een aanrader.

 

IMDb waardering 6.10/10 (Internet Movie Database)

 

Linkjes:

 

FilmTotaal

 

IMDb

 

Kijk ze,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Prutsie , gezien uw recentie hoogstwaarschijnlijk gedownoad van een Nederlandse nlt.ons site . whistle

 

Heb deze ook gezien met NL subs in DIVX en ik moet toegeven dat het terug een prachtige film is geworden . Heb er echt van genoten.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nederlandse nlt.ons

 

Sorry, ik ken dit forum niet, maak in principe zelfs bijna nooit gebruik van torrents of andere peer to peer netwerken.

Vanwege de snelheid maak ik eigenlijk alleen maar gebruik van usenet, en natuurlijk van de diverse usenet spotting communities.

Heb je een "goede" internet provider dan ondersteunt deze usenet. Heb je een minder goede dan zal je voor gebruik van usenet een abonament moeten afsluiten bij een usenet provider.

Providers waarvan bekend zijn dat ze usenet goed ondersteunen zijn in NL tweakdsl.nl (ja, van tweakers.net) en xs4all.nl. Misschien zijn er nog meer, dit zijn de providers waar ik goede ervaringen mee heb.

 

Wil je weten hoe dit werkt, bezoek de ftd site. Alles wordt hier uitgelegd.

http://www.ftd.nu/

 

veel plezier,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou niet zo van de aangegeven film heb gisteren Xmen Origins Wolverine gezien en moet zeggen dat ik niet in slaap viel zoals met zoveel films tegenwoordig.

 

Mijn filmtip voor deze zondag zou trouwens zijn De komische film Yes Man met Jim Carrey in de hoofdrol.

 

Maargoed dat is mijn mening en niet iedereen is gelijk.

 

 

 

PS. Torrents gaan snel zat en zijn gratis t.o.v. usenet groepen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig maar geen enkele provider in Belgie ondersteunt usenet (bij mijn weten). Dus zijn we in Belgie praktisch verplicht om een abbo te nemen op usenet. Daarom ook dat zeer vele Belgen gebruik maken van torrents of andere peer2peer netwerken. Veel wordt hier gebruik gemaakt van bittorrent clients waarvan µtorrent de populairste is.

Bovendien is in Belgie de upload - en downloadlimiet per maand beperkt daar waar in Nederland dit niet zo is (als ik mij niet vergis). Vandaar wordt usenet in Belgie niet zoveel gebruikt omdat het via een abbo moet.

 

Op de nlt-ons site staat vanaf vandaag Xmen Origins Wolverine ( met NL subs ) te downloaden , heb deze maar eventjes lekker meegenomen.

 

Echter voor één dezer dagen staat deze op het menu : The Lost Treasure of the Grand Canyon ( met NL subs )

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...