Ga naar inhoud


trajectcontrole A12 arnhem


p-p-s

Aanbevolen berichten

goed nieuws voor diegene die tussen 23 april en 9 mei een boete hebben ontvangen op de trajectcontrole Arnhem A12 zie telegraaf op internet 25 mei 12.03 uur

heb er zelf ook een gehad van 16 euro.

volgens mij kon dit niet omdat ik ALTIJD de cruisecontrol op 103 km/uur heb afgesteld met de tomtom en nog nooit boete gehad

dus doe je voordeel!!!

 

groeten

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
voor diegene die tussen 23 april en 9 mei een boete hebben ontvangen op de trajectcontrole Arnhem A12


Ik blijf erbij, als je nooit te hard rijdt, krijg je ook nooit een boete, regels zijn regels...... :D

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

cit: Ik blijf erbij, als je nooit te hard rijdt, krijg je ook nooit een boete, regels zijn regels......

 

Helaas niet waar. Heb niet veel van die boetes gehad, maar toch een paar erbij waarvan ik eigenlijk zeker wist dat het niet klopte. Bij de laatste twee ben ik maar gaan protesteren, de ene omdat ik nog nooit in die plaats geweest ben, de andere omdat ik 100% zeker wist dat het niet klopte. De eerste bleek een verwerkingsfout, het was een andere auto. De bewijsfoto's die ik van justitie kreeg aangaande de andere waren van een boete van een paar jaar eerder op een andere plaats. Pas vlak voor het kantongerecht kreeg ik gelijk. Heeft me wat vloek- en schrijfwerk en een serie postzegels gekost.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent schuldig tot dat je onschuld bewezen is wink

 

 

--------------

 

Ik kreeg een parkeer bekeuring binnen 4 jaar ( bijna tot op de dag ) nadat mijn auto gestolen was, aangifte gedaan en afgemeld bij RWD ( de spaanse RWD dan ). crazy

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

vandaag weer een schrijven van CJB gekregen vanwege te hoge snelheid. overtreding begaan op 13 mei trajectcontrole Arnhem en 1 augustus de bon .

maar nu komt het op dat gedeelte gaat de cruisecontrol op 103 km/uur ik ben geflits met 114 km/uur

Is er weer wat mis met de meeting???

wie heeft in dezelfde tijd ook een bon gekregen waarbij je denkt dit kan niet!!!

 

hoor graag reacties van lotgenoten

 

groeten

Chris

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daarvoor kan je het beste even op het forum van www.flitsservice.nl gaan kijken.

Daar staat op het forum precies beschreven welke stappen je kunt nemen. (Wobben)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

heb weer gelijk gekregen zie bericht omroep Gelderland!!!!

 

 

* Weer onterechte verkeersboetes A12

 

Weer onterechte verkeersboetes A12

 

ARNHEM - Justitie heeft opnieuw ten onrechte duizenden boetes verstuurd aan weggebruikers op de A12 bij Arnhem.

 

Door een storing in het systeem voor trajectcontrole zijn in mei bijna dertienduizend boetes verstuurd zonder dat de automobilisten te hard reden. Eerder trok het Openbaar Ministerie ook al bijna tienduizend boetes in vanwege een soortgelijke storing.

 

Diegenen die een boete in huis hebben, krijgen een brief waarin wordt uitgelegd dat ze die niet hoeven te betalen. Wie al betaald heeft, krijgt zijn geld terug.

A A A

maandag 10 augustus 2009 | 15:53 | Laatst bijgewerkt op: maandag 10 augustus 2009 | 16:02

 

 

doe u voordeel ermee

 

groeten

chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...