Ga naar inhoud


Waarom blijft Digitenne achter t.o.v. omliggende landen?


wonderboy

Aanbevolen berichten

Waarom blijft Digitenne achter, gezien het verschil bij omliggende landen?

Ik bedoel dan hiermee de kwaliteit en aanbod.

Gaat daar nog verandering in komen ?

 

Dit vraag ik i.v.m. aanschaf set op de slk.

 

Als dat namelijk in de pen zit, dan wacht ik nog even met aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: wonderboy
Waarom blijft Digitenne achter, gezien het verschil bij omliggende landen?


Waarmee blijven ze dan achter??
Het is zo dat de landen etherfreqenties toegewezen krijgen en bij mijn weten zit dat wat ze hebben vol bij KPN/Digitenne.
Kwaliteit kan wel beter dacht ik maar dan moeten ze minder zenders in de bestaande bouqetten proppen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: wonderboy
Waarom blijft Digitenne achter, gezien het verschil bij omliggende landen?

Waarmee blijven ze dan achter??
Het is zo dat de landen etherfreqenties toegewezen krijgen en bij mijn weten zit dat wat ze hebben vol bij KPN/Digitenne.
Kwaliteit kan wel beter dacht ik maar dan moeten ze minder zenders in de bestaande bouqetten proppen. laugh

Leuke discussie.
Inderdaad loopt Nederland helemaal niet achter; ze waren 1 van de eersten die alles digitaal hadden draaien landelijk in vergelijking met de buurlanden.
Maar als men de kwaliteit niet best vind de volgende vraag:
Waarom zitten deze zenders erop:
Animal Planet
BBC Prime
CNN
AT5
Private Spice
In mijn ogen bull shit zenders die eraf kunnen en daarmee de kwaliteit verbeterd kan worden.
confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DX'r
Maar als men de kwaliteit niet best vind de volgende vraag:Waarom zitten deze zenders erop:
Animal Planet
BBC Prime
CNN
AT5
Private Spice
In mijn ogen bull shit zenders die eraf kunnen en daarmee de kwaliteit verbeterd kan worden.
confused

Animal planet heeft leuke series
BBC prime idem
CNN wil ik niet missen als er iets in de wereld gebeurt.
Private spice, ach kijk ik nooit langer dan 10 minuten :D
Voor mij mogen de belgen eraf, RTL5 TMF, MTV, RTL7, RTL8, Net 5
ik kijk ze toch niet zijn bulshitt zenders
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Origineel bericht van: DX'r
Maar als men de kwaliteit niet best vind de volgende vraag:Waarom zitten deze zenders erop:
Animal Planet
BBC Prime
CNN
AT5
Private Spice
In mijn ogen bull shit zenders die eraf kunnen en daarmee de kwaliteit verbeterd kan worden.
confused

Animal planet heeft leuke series
BBC prime idem
CNN wil ik niet missen als er iets in de wereld gebeurt.
Private spice, ach kijk ik nooit langer dan 10 minuten :D
Voor mij mogen de belgen eraf, RTL5 TMF, MTV, RTL7, RTL8, Net 5
ik kijk ze toch niet zijn bulshitt zenders

Ik wil de Belgen, RTL5 en RTL7 helemaal niet kwijt! De Belgen kan ik dan nog rechtstreeks uit Schoten krijgen maar toch, dat kan niet iedereen.

En CNN zou denk ik beter vervangen worden door BBC World. En BBC World hadden ze er niet af moeten halen..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarmee direct het probleem van Digitenne boven water komt: te weinig zenders om het iedereen naar de zin te maken. Ik had er zelf ook wel meer van verwacht.

 

Digitenne was er al toen de analoge tv-zenders nog in de lucht waren. Het bestond toen naast elkaar. Ik had verwacht dat na de uitschakeling van de analoge zenders het aanbod wel wat groter zou worden, maar dat is dus niet gebeurd.

 

Met ongeveer 25 zenders is het aanbod zelfs kleiner dan de analoge kabel, maar ook een stuk goedkoper, dat moet er bij vermeld worden.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Origineel bericht van: DX'r
Maar als men de kwaliteit niet best vind de volgende vraag:Waarom zitten deze zenders erop:
Animal Planet
BBC Prime
CNN
AT5
Private Spice
In mijn ogen bull shit zenders die eraf kunnen en daarmee de kwaliteit verbeterd kan worden.
confused

Animal planet heeft leuke series
BBC prime idem
CNN wil ik niet missen als er iets in de wereld gebeurt.
Private spice, ach kijk ik nooit langer dan 10 minuten :D
Voor mij mogen de belgen eraf, RTL5 TMF, MTV, RTL7, RTL8, Net 5
ik kijk ze toch niet zijn bulshitt zenders

Zeer opmerkelijke reactie want als je de zenders eraf haal die jij opnoemt kun je Digitenne uitschakelen; kortom er wordt niet serieus naar het programma aanbod gekeken bij KPN. frown
De door mij genoemde zenders zijn echt totaal maar dan ook totaal geen reden om Digitenne te nemen en kunnen er dus gewoon af.
Animal Planet echt onzin
CNN voor die ene keer in het jaar dat er iets gebeurd
BBC lekker belangrijk voor een Nederlander
Private Spice op internet is er veel beters te zien en met je labtop aan je LCD TV ook op 40" formaat
Waarom noem je AT5 niet?
Maar als KPN niet naar dit soort serieuze meningen luistert waar blijf je dan.
Al eens gedacht aan een enquete onder Digitenne klanten confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Origineel bericht van: DX'r
Maar als men de kwaliteit niet best vind de volgende vraag:Waarom zitten deze zenders erop:
Animal Planet
BBC Prime
CNN
AT5
Private Spice
In mijn ogen bull shit zenders die eraf kunnen en daarmee de kwaliteit verbeterd kan worden.
confused

Animal planet heeft leuke series
BBC prime idem
CNN wil ik niet missen als er iets in de wereld gebeurt.
Private spice, ach kijk ik nooit langer dan 10 minuten :D
Voor mij mogen de belgen eraf, RTL5 TMF, MTV, RTL7, RTL8, Net 5
ik kijk ze toch niet zijn bulshitt zenders

Jammer Edje dat je het zo afkapt. Forums zijn om discussies op gang te brengen en je mening te uiten. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga niet in of de programmakeuze van Digitenne goed of fout is. Ik ben een zeer tevreden gebruiker en heb nooit dat ik een zender mis.

Wel zijn er zenders die ik nooit bekijk. Maar ik zie overal om mij heen en lees in de fora dat andere mensen juist heel blij zijn met die zenders die ik nooit bekijk. Gezinnen met kinderen kunnen het niet maken om een aanbieder te nemen zonder TMF en MTV. Ik zie nog het gejuich hier toen Commedychannel terug kwam op Digitenne. Ik heb geprobeerd te kijken, maar het is niets voor mij.

 

Wat ik probeerde aan te geven is de onbenulligheid door te roepen dat Digitenne, de zenders die jij bullshit noemt, maar dient te verwijderen. Dit zijn zenders waar van er altijd mensen zijn die vele uurtjes per week veel kijkplezier aan die zenders beleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact.

Naar mijn idee hebben ze een aardig middle of the road pakket voor een scherpe prijs. Hier zijn er ook kanalen die niet langer dan de zap tijd opstaan, maar waar anderen dan weer graag naar kijken: prima.

René.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anton2e

Het is natuurlijk gewoon egoistische onzin om te zeggen "die en die zender mag eraf want IK kijk er niet naar".

 

Veel beter zou zijn als er actie werd ondernomen om DVB-T (althans wat betreft minimaal de NL zenders) volledig FTA te maken. Kostentechnisch kan dat makkelijk want de publieke zenders worden al betaald via de omroepbijdrage die nu in de IB verstopt zit en de commercieels verdienen ruimschoots via de reclames. Ze zijn beiden in staat sommige van hun medewerkers schandalige bedragen te betalen dus ruimte zat.

 

Door het standaard pakket FTA is het gelijk mogelijk dit met een veelheid van goedkope apparatuur te ontvangen.

 

 

Helaas zal FTA niet snel gebeuren want de kabel heeft een veel te machtige monopolistische positie opgebouwd. Monopolistisch want je hebt geen keuze, je keuze wordt bepaald door je locatie.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...