Ga naar inhoud


"Hersteld" Senseo-apparaat... (Senseo HD7810/60)


matthew_be_wvl

Aanbevolen berichten

Ik kreeg zopas de postbode aan de deur, met in de hand: mijn "herstelde" Senseo. Vol verwachting het ding uitgepakt om weer koffie te kunnen drinken zonder te moeten prullen met papieren filters en zo... Maar wat blijkt, nu warmt het zelfs niet meer op! Terwijl ze de boiler vervangen hebben.

Bij de klantendienst vertelden ze me dat ze wisten dat mijn type Senseo-apparaat HD7810/60 problemen kon hebben met de nieuwe boilers.

Waarom doen ze er dan zelf niks aan als het nog in de herstelplaats is?!

 

Het goeie is wel dat ik over 5 dagen een nieuw apparaat krijg. Allez, op hoop van zege!

 

Zijn er hier nog die met hun Senseo kennisgemaakt hebben met Philips' fantastische hersteldienst?

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


"Let's better make things" had het devies moeten zijn van dat "handelskantoortje" in Amsterdam.

Maar nee alles outsourcen en de hele toko leeg verkopen.

Wie verwacht er nu nog 1 personeelslid dat gemotiveerd is.

 

Nu worden er vlug 100 uitzendkrachten ingehuurd bij een ingehuurd bedrijf waarvan 1 een beetje heeft gehoord hoe het moet.

Die ene moet dan die andere 99 aansturen.

Dat geeft een enorme berg aanloopproblemen die pas opgelost worden als de laatste Senseo voor de tweede keer terug is geweest.

Volgens mij is het veiliger om je Senseo niet terug te sturen dan er een gelegenheidsmonteur aan te laten klungelen.

 

(Ja ik ben een ex-flipsmedewerker laugh )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah, de helpdeskmedewerker zei: "Oh, het is er één die net terug is? Dan krijgt u gewoon een nieuw toestel. Sorry voor het ongemak. Het nieuwe toestel komt over 5 werkdagen aan."

 

Dus daar kan ik niet over klagen, maar het is toch wel erg dat ze zo'n grote actie opzetten en dat mijn apparaat (waar op zich niks mis mee was) nu kapot terugkeert.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar nieuw is altijd beter dan een gereparerde, btw. ik moet ook de doos nog ontvangen, misschien krijg ik hem ook wel defect terug.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over smaak valt niet te twisten, ik ken mensen die oploskoffie lekker vinden........ brrrrrrrrrr.

Maar die gooien er dan wel koffiemelk bij en dan proef je de koffiesmaak niet meer.

Ik stuur mijn Senseo apparaat bewust niet op, al zit deze in de risicogroep. Het gedoe eromheen en het gemis is me dat niet waard.

Ik zal deze wel met regelmaat ontkalken en gewoon in de gaten houden. Op een studentenkamer of in een bouwkeet zou ik zo'n apparaat niet vertrouwen. wink

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: JosFop4Sat
..
Ik zal deze wel met regelmaat ontkalken en gewoon in de gaten houden. Op een studentenkamer of in een bouwkeet zou ik zo'n apparaat niet vertrouwen. wink


Terwijl die daar het minst kwaad kunnen als ze daar ontploffen (qua inventaris dan wel te verstaan) smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Origineel bericht van: JosFop4Sat
..
Ik zal deze wel met regelmaat ontkalken en gewoon in de gaten houden. Op een studentenkamer of in een bouwkeet zou ik zo'n apparaat niet vertrouwen. wink


Terwijl die daar het minst kwaad kunnen als ze daar ontploffen (qua inventaris dan wel te verstaan) smile

:D:D :D :D :D

En als je de pads van Senseo niet lekker vindt, kun je ze altijd nog downloaden : www.muscetta.org/senseo/

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...