Ga naar inhoud


Veel wijzigingen bij TVV


lucdec2

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: riji
Met het toppakket-abo verlies je toch 2 zenders: ActionNow en Playboy.
Dit is toch een achteruitgang.

Origineel bericht van: Lithion
Maar onlangs zijn er ook zenders bijgekomen, zonder prijsverhoging: MTVNHD en History Channel.

Maar we zitten toch ook al langer met een karig HDTV pakket: MTVHD en Brava zijn 2 musicale zenders en dus niet bepaald het type dat voor HDTV belangrijk is en verder is er nog het destijds tijdelijk ingebrachte MyZen dat enkel geschikt is om heel even te verpozen. EénHD zendt zelden in HD uit.
Door MGM Moviekanaal naar het basispakket te verhuizen en Playboy te schrappen is het thema-pakket nu nog kleiner geworden.
Ik vind dat TV-VL er niet meer op vooruit gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast satfreak07

Dat vind ik ook heb mij abbo opgezegd en ben blij dat ik een paar maanden geleden weer naar de kabel ben gegaan .Mooier beeld,alle vlaamse zenders in basis en meer HD zenders .Mijn sat apparatuur heb ik nog voor de FTA zenders !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal het niet bij telenet zijn dat je meer HD zenders hebt,

ze zitten daar nog met een gedeelde HD zender die je ook extra moet betalen voor halve uitzendingen.

en kabel mooier beeld,

je hebt op sat HD zenders die dubbel van bitrate uitzenden dan op de kabel en mooier beeld geven dan de kabel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satfreak07
Origineel bericht van: digitaal kijker
dan zal het niet bij telenet zijn dat je meer HD zenders hebt,
ze zitten daar nog met een gedeelde HD zender die je ook extra moet betalen voor halve uitzendingen.
en kabel mooier beeld,
je hebt op sat HD zenders die dubbel van bitrate uitzenden dan op de kabel en mooier beeld geven dan de kabel.


24u Exq HD canvasHD TF1HD Artehd en luxehd en itvhd en bbc hd ontvang ik FTA enigste dat we missen t.o.v de kabel is brava en discoveryhd!
Al is de bitrate minder op de kabel toch mooi beeld hier op een 37inch lcd tv uitgezonderd Prime HD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfreak07
Origineel bericht van: digitaal kijker
dan zal het niet bij telenet zijn dat je meer HD zenders hebt,
ze zitten daar nog met een gedeelde HD zender die je ook extra moet betalen voor halve uitzendingen.
en kabel mooier beeld,
je hebt op sat HD zenders die dubbel van bitrate uitzenden dan op de kabel en mooier beeld geven dan de kabel.


24u Exq HD canvasHD TF1HD Artehd en luxehd en itvhd en bbc hd ontvang ik FTA enigste dat we missen t.o.v de kabel is brava en discoveryhd!
Al is de bitrate minder op de kabel toch mooi beeld hier op een 37inch lcd tv uitgezonderd Prime HD


FTV zul je bedoelen. Trek je smartcard maar eens uit je toestel!!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

zal wel iets fout zijn bij hen,

heb hier ook een aantal zenders die niet meer opengaan sinds vandaag,

heb een update puls aangevraagd en sommige gaan dan weer open,maar nog niet allemaal.

 

0000 MANAGMENT : 2009-08-04

006c TV VLAANDEREN : 2009-08-04

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatMann

ik had gisteren ook dat fenomeen met tv-vlaanderen.

 

bepaalde zenders werden direct met mijn kaartje geopent, andere kreeg ik niets, terwijl ik er wel voor betaal.

 

bv xxx, dorcel gingen gisteren NIET open, zitten wel in mijn pakket.

 

management datum en verloop datum beide in maand 7, dus zeker goed.

 

Ik zal vanavond nogmaals testen, maar als dit weer niet lukt, dan stuur ik hen een email met de vraag waarom betaalzenders die ik betaal niet meer open staan op mijn kaart.

 

ik denk dat ze aan het prutsen zijn met hun systemen.

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Heero
Origineel bericht van: delto95

Ik denk niet dat prime en BeTV ook maar enige exclusiviteit gekocht hebben qua rechten...
Ze betalen om de film te MOGEN uitzenden, niet om ze EXCLUSIEF te mogen uitzenden....!!!!


Jawel, dat zijn exclusieve rechten.


Ik dacht het niet...

Zelfde films op belgcom On demand als op prime hoor....!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...