Ga naar inhoud


Veel wijzigingen bij TVV


lucdec2

Aanbevolen berichten

Uit hun nieuwsbrief :

 

Vitaliteit wordt op verzoek van vele abonnees voortaan ook uitgezonden in prime time! Vanaf 3 juni ontvangt u dit lifestylekanaal dagelijks vanaf 12u 's middags tot 6u 's ochtends. Door deze uurwijziging zal er op dit kanaal geen Playboy TV meer te ontvangen zijn.

 

Daarnaast zal de internationale welness-zender Body in Balance naar Astra 3 verhuizen en voortaan uitzenden tussen 6u ’s ochtends en 12u ’s middags.

 

MGM Movie Channel is vanaf 3 juni beschikbaar voor alle abonnees! De zender wordt toegevoegd aan het BasisPakket en verhuist daarmee naar de Astra 1 satelliet.

 

Action Now!, de filmzender met vooral actiefilms uit de jaren negentig, houdt op te bestaan. Om u als abonnee niet teleur te stellen, wordt deze zender vervangen door MGM Movie Channel. Dit kanaal toont u de fijnste filmpareltjes en de beste kaskrakers uit het rijke archief van MGM, Hollywoods bekendste filmstudio. In tegenstelling tot Action Now!, is MGM Movie Channel 24u per dag beschikbaar voor alle abonnees. De laatste uitzendingen van Action Now! vinden plaats op 31 mei.

 

 

Wat mij meest interesseert, Komt SchlagerTV er nu weer bij of niet , of enkel bij Canaal digitaal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

shlager tv komaan zeg wat vinden jullie daar allemaal aan zeg, niet dat ik iets tegen dit kanaal heb ieder zen smaak

denk dat er toch een breeder publiek is voor sf channel er bij te voegen nu er toch een filmkanaal wegvalt

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucdec2
Origineel bericht van: chukky2
ook bij tv vlaanderen denk ik , ik zou niet weten waarom niet.


Ik vind het vreemd dat ze er geen melding van maken in hun nieuwsbrief....


omda

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucdec2
Origineel bericht van: chukky2
ook bij tv vlaanderen denk ik , ik zou niet weten waarom niet.


Ik vind het vreemd dat ze er geen melding van maken in hun nieuwsbrief....

omdat het pas in juli start en dit dan in de nieuwsbrief voor juli mooier staat dat ze weer een nieuwe zender hebben toegevoegd.
wie niet op forums komt weet dit niet hé.
en via die nieuwsbrief weten ze dit dan wel.
kan ook zijn dat er nog onderhandelingen zijn met hen in welk pakket ze die gaan zetten.
MGM komt in het basis pakket van belgie,in nederland is dit in het duurdere pakket van CD "familiepakket".
is een groot verschil hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucdec2
Origineel bericht van: chukky2
ook bij tv vlaanderen denk ik , ik zou niet weten waarom niet.


Ik vind het vreemd dat ze er geen melding van maken in hun nieuwsbrief....

Dat staat wel degelijk in de nieuwsbrief van TVV, editie mei.
Citaat:

PROGRAMMAWIJZIGINGEN MGM EN VITALITEIT!

Vitaliteit wordt op verzoek van vele abonnees voortaan ook uitgezonden in prime time! Vanaf 3 juni ontvangt u dit lifestylekanaal dagelijks vanaf 12u 's middags tot 6u 's ochtends. Door deze uurwijziging zal er op dit kanaal geen Playboy TV meer te ontvangen zijn.

Daarnaast zal de internationale welness-zender Body in Balance naar Astra 3 verhuizen en voortaan uitzenden tussen 6u ’s ochtends en 12u ’s middags.

MGM Movie Channel is vanaf 3 juni beschikbaar voor alle abonnees! De zender wordt toegevoegd aan het BasisPakket en verhuist daarmee naar de Astra 1 satelliet.

Action Now!, de filmzender met vooral actiefilms uit de jaren negentig, houdt op te bestaan. Om u als abonnee niet teleur te stellen, wordt deze zender vervangen door MGM Movie Channel. Dit kanaal toont u de fijnste filmpareltjes en de beste kaskrakers uit het rijke archief van MGM, Hollywoods bekendste filmstudio. In tegenstelling tot Action Now!, is MGM Movie Channel 24u per dag beschikbaar voor alle abonnees. De laatste uitzendingen van Action Now! vinden plaats op 31 mei.



UITBREIDING ENGELS -EN FRANSTALIG AANBOD
Enkele maanden na de introductie van de Triple Sat Schotel heeft TV VLAANDEREN haar Engelstalige zenderaanbod verdubbeld. Door het grote aanbod aan kanalen is hierdoor de volgorde van de zenderlijst veranderd. De Engelstalige zenders zoals alle BBC –en ITV-kanalen en tientallen diverse themakanalen kan u gratis ontvangen vanaf kanaal 800.

Klanten van TV VLAANDEREN kunnen voortaan met een TéléSAT smartcard kijken naar de Franse zenders. Deze kanalen zijn terug te vinden vanaf preselectie 961. Uiteraard moet u wel beschikken over een aangepaste installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toch echt wel wat meer verwacht van TVV. Het gaat niet vooruit, eerder zijwaarts en achteruit. Ik had nu toch al gehoopt op een redelijk HD aanbod, laat staan een film en/of sport aanbod....

 

Al die thematische rommelzenders voor een nichepubliek trekken mij echt niet over de streep...

 

Ik wacht nog even af, maar denk dat ik binnenkort het schip verlaat als het niet betert....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kunnen ze nu een film of sportzender starten als alle rechten bij prime (telenet) liggen en bij BE tv (wallonie).

het is simpeler gezegd dan gedaan hoor.

en telenet gaat echt geen kosten steken voor een transponder te huren op satelliet als ze op de kabel veel goedkoper hun product kunnen doorgeven.

en dan ook nog de rechten aanpassen zodat ze op sat zouden kunnen uitzenden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thierry
shlager tv komaan zeg wat vinden jullie daar allemaal aan zeg, niet dat ik iets tegen dit kanaal heb ieder zen smaak
denk dat er toch een breeder publiek is voor sf channel er bij te voegen nu er toch een filmkanaal wegvalt


Al ooit gehoord over de term vergrijzing?

Er zijn meer oudere mensen dan jongeren!! Dit is dus ook in het klantenbestand van TVV en CD.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thierry
shlager tv komaan zeg wat vinden jullie daar allemaal aan zeg, niet dat ik iets tegen dit kanaal heb ieder zen smaak
denk dat er toch een breeder publiek is voor sf channel er bij te voegen nu er toch een filmkanaal wegvalt


Of missende Vlaamse zenders zoals Acht!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz
Origineel bericht van: delto95
Ik had toch echt wel wat meer verwacht van TVV. Het gaat niet vooruit, eerder zijwaarts en achteruit. Ik had nu toch al gehoopt op een redelijk HD aanbod, laat staan een film en/of sport aanbod....

Ik ben het grotendeels met je eens.
Alleen een filmpakket had ik niet verwacht omwille van de rechten die bij Prime liggen.
Ik ben zelf geen sportfan, maar een Eurosport HD had toch ook al moeten mogelijk zijn.
Maar we beginnen Vlaamse zenders te missen : Acht, één+, Ketnet+/Canvas+, Ketnet/Canvas HD.

En het excuus is altijd dat het teveel kost voor een extra transponder.
Maar dan zie je wel dat als het geen extra transponder kost, ze ook geen moeite doen.
De Waalse TV zenders zouden ze makkelijk via het Pluspakket of zo, aan de TVV kijkers kunnen aanbieden.
Maar neen, in de plaats daarvan voorzien ze wat preselecties in hun zaplijst en zeggen ze : "koop u een Télésat kaart".
En dat terwijl de kabel wel die zender in het basisaanbod zitten heeft.

Ze zetten ook veel rommelzenders op als een schlagerTV en een MelodyZen HD, terwijl nuttiger zenders (AchtTV, Ketnet/Canvas HD) er dan weer niet komen.

Ik vind dat ze verkeerd bezig zijn, en als het zo door gaat zullen ze weer abonnementen beginnen verliezen, in plaats van verder te groeien.
Zelf ben ik al aan het overwegen mijn abonnement op te zeggen en enkel nog de FTA zenders van satelliet in combinatie met DVB-T te gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is dat ze zenders aanbieden die ze dan bij alle 3 de providers kunnen aanbieden en zo wat winst hebben erop,

een zender als Acht zal al wat moeilijker zijn wegens uitzendrechten,

die zal dan enkel bij TVV kunnen.

europsort HD zou er in september volgens geruchten aankomen met nog een andere zender.

maar dat is dus nog even wachten,

denk dat dit te maken heeft ook met de seca2 codering die nog gebruikt wordt en het lastig is nieuwe zenders aan te bieden als ze nog op seca2 werken,die is via omwegen gratis te zien zonder kaart of internet.

dat er zenders wegvallen is niet in hun voordeel,dat ben ik ook akoord mee,

maar er zal wel wat veranderen.

voor telesat zenders is het enkel dat ze kunnen op verdienen en ze anders weer een nieuwe schotelset moeten verkopen met 4 posities.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds het begin TVV kijker. Zelfs toen ze enkel nog maar Eén en Canvas in het aanbod hadden was ik al klant. Ik dacht dat ze snel werk gingen maken van een compleet aanbod.

Maar nu begin ik meer en meer te missen.

Alleen al alle zenders die op vlaanderen gericht zijn aanbieden zou een verbetering zijn.

Ik geef ze nog wel even omdat ik nu eenmaal al het materiaal heb.

Maar moest ik nu opnieuw kiezen, zou de kabel een grote kans maken.

 

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...