Ga naar inhoud


Veel wijzigingen bij TVV


lucdec2

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: cookie
nu gaat er niks meer open bij mij, datum op de kaart staat op 28/7/2008 maar geen beeld meer.


Probeer tevens uw satontvanger mee te delen, zodat u beter kan geholpen worden.

Momenteel heb ik geen problemen met mijn ontvanger:

card reader /dev/sci1
handled 245(242) ecms and 2(2) emms
SECA card 00.572.592.759 entitlements:
0000 MANAGMENT : 2009-08-05
006c TV VLAANDEREN : 2009-08-04

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ontvanger is een vantage. Heb net geheractiveerd en heb terug beeld, maar nog niks op MGM terwijl ik die moet kunnen ontvangen met mijn pakket. Met de oude kaart nooit dit probleem gehad dat de update niet werkte, met de nieuwe al 2 keer moeten heractiveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net gekeken en bij mij heb ik beeld op mgm met mijn basispakket op dezelfde plaats waar vroeger het etalagekanaal/action now was.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net geprobeert nieuwe zenderlijst binnen te halen. Heb spijt dat ik dit heb gedaan. De volgorde van de zenders is om zeep. normaal volgen de nummers zich op maar nu dus niet meer normaal is het 1 2 3 4 5 6 nu is het 3 5 4 1 2 7 enz klopt dus van geen kanten.

 

dit met een Arion 9280 goedgekeurde ontvanger zeggen ze...

 

Hopelijk lukt het mij wel morgen om de lijst op de juiste volgorde binnen te halen, vrouwke is niet echt tevree

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

""shlager tv komaan zeg wat vinden jullie daar allemaal aan zeg, niet dat ik iets tegen dit kanaal heb ieder zen smaak""

 

Maar van dat geluid op diverse MTV's en consoorten, da's toch ook niet hét van hét!

Doet me denken aan een bende krolse katten die hun zin niet krijgen... :Dcrazy

Zitten hier in ons land ook met zo'n bende zenders opgescheept die die meuk uitstralen, en dan vragen de programmamakers zich af vaar hun luisterpubkliek naartoe is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is iets anders. On Demand - rechten worden niet exclusief verkocht, maar premium-rechten voor op een gewoon kanaal wel. Prime is in de eerste plaats een kanaal waar heel de dag films worden uitgezonden tegen een vaste abonnementsprijs. Telenet is de enige in Vlaanderen die dat mag. Belgacom niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier beeld,

staat je management datum wel gelijk als de TVV datum of Canaal Digitaal datum.

als je 1 van de 2 mist dan heb je ook geen beeld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nachtbraker
Origineel bericht van: pollebru
Ik heb hier reeds maanden met het basis paket Action Now open staan en sinds enkele dagen ook Dorcel en Zone Reality. frown
Hoe krijg je dit voor mekaar?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...