Ga naar inhoud


Naar links of naar rechts ?


Gast graanpuf

Aanbevolen berichten

Gast graanpuf

Wanneer ik achter mijn schotel sta met mijn gezicht in de "kijkrichting" van de schotel, die is uitgericht op Hotbird/Eutelsat 13 graden oost naar welke kant moet ik dan gaan met mijn schotel om deze uit te richten op Eurobird/Astra 28.5 oost. Naar links of naar rechts ?

 

Bij voorbaat dank voor reacties.

 

 

Graanpuf

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En dan de 3e satelliet, die je tegenkomt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hier even je woonplaats intikt, de gewenste satelliet kiest en voldoende inzoomt, zodat je je schotelpositie kunt zien, dan kun je precies zien over welke dakpan op de buurman zijn schuurtje je moet richten om goed uit te komen.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Als je hier even je woonplaats intikt, de gewenste satelliet kiest en voldoende inzoomt, zodat je je schotelpositie kunt zien, dan kun je precies zien over welke dakpan op de buurman zijn schuurtje je moet richten om goed uit te komen.

vGnp


Fantastisch deze link, die kende ik nog niet. Hij 'bewijst' dat ik vanuit de plek waar mijn schotel staat inderdaad de Hispasat niet kan ontvangen en de Turksat op 42 graden oost in de zomer 'last' heeft van de buurmans bomen, zie foto's.

NB Je kunt de schotel verschuiven zodat je deze precies op de werkelijke lokatie kunt 'neerzetten'.

post-34977-1318260307,9337_thumb.jpg

post-34977-1318260307,9423_thumb.jpg

LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto

Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...