Ga naar inhoud


Hoe CDS te bereiken?


Gast m.boretti

Aanbevolen berichten

Gast m.boretti

Weet iemand hoe je nu eigenlijk in contact kan komen met Canaal Digitaal. Ik moet nog één kaart van ze krijgen, en op mijn mails wordt niet gereageerd, en als ik de telefoon pak, zijn er altijd meer dan twintig wachtenden voor me.

Uiteraard hoor dat laatste pas, als je het hele menu hebt afgeluisterd en je smartcardnummer hebt ingetyped.(zo'n twee minuten later a la raison van 0,15 cent per minuut)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Niet, die zijn allergisch voor direct contact, behalve als ze zelf bellen om je iets te verkopen. Het beste stuur je even een briefje. Heb ik onlangs ook gedaan en dat leverde direct een telefoontje van CD op met vele excuses, etc etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zo Pinq dan ben je wel bevoorrecht hoor.Ik heb nog nooit bericht gehad op mijn brieven en ik heb er al meer als 1 verstuurd hoor.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Zo zo Pinq dan ben je wel bevoorrecht hoor.Ik heb nog nooit bericht gehad op mijn brieven en ik heb er al meer als 1 verstuurd hoor.
Was dan ook een hele deftige brief, met daar bijvevoegd het telefoongsprek met de verkoper van CanalDigitaal. Die verkoper doet tegenwoordig iets anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds dat er groet problemen zijn met de SECA3-kaarten is Canal Digitaal niet meer te bereiken. De bandjes met zoveel wachtenden is fake. Ze behandelen gewoon geen telefoon meer. Ook de activatie via internet en telefoon lukt niet meer.

Op mailtjes krijg je ook geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: erik2222
Sinds dat er groet problemen zijn met de SECA3-kaarten is Canal Digitaal niet meer te bereiken. De bandjes met zoveel wachtenden is fake. Ze behandelen gewoon geen telefoon meer. Ook de activatie via internet en telefoon lukt niet meer.
Op mailtjes krijg je ook geen antwoord.


ik heb nog nooit problemen gehad om een update puls te krijgen voor de CD kaarten via de site.
denk dat het probleem bij je kaart moet zijn die nog niet is gelinkt aan je account.

of je receiver die de update niet goed verwerkt of de cam.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: erik2222
Sinds dat er groet problemen zijn met de SECA3-kaarten is Canal Digitaal niet meer te bereiken. De bandjes met zoveel wachtenden is fake. Ze behandelen gewoon geen telefoon meer. Ook de activatie via internet en telefoon lukt niet meer.
Op mailtjes krijg je ook geen antwoord.


ik heb nog nooit problemen gehad om een update puls te krijgen voor de CD kaarten via de site.
denk dat het probleem bij je kaart moet zijn die nog niet is gelinkt aan je account.

of je receiver die de update niet goed verwerkt of de cam.

Heb toch begrepen dat activatie (puls) niet meer actief te hoeft worden aangevraagd, maar bij Seca 3 automatisch steeds wordt meegestuurd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: erik2222
Sinds dat er groet problemen zijn met de SECA3-kaarten is Canal Digitaal niet meer te bereiken. De bandjes met zoveel wachtenden is fake. Ze behandelen gewoon geen telefoon meer. Ook de activatie via internet en telefoon lukt niet meer.
Op mailtjes krijg je ook geen antwoord.


ik heb nog nooit problemen gehad om een update puls te krijgen voor de CD kaarten via de site.
denk dat het probleem bij je kaart moet zijn die nog niet is gelinkt aan je account.

of je receiver die de update niet goed verwerkt of de cam.

Heb toch begrepen dat activatie (puls) niet meer actief te hoeft worden aangevraagd, maar bij Seca 3 automatisch steeds wordt meegestuurd.


de update's worden meerdere keren per maand verstuurd,
maar voor mensen bij wie het fout gaat en de ontvanger of de cam de update niet kan juist verwerken of een tijdje niet gebruikt is geweest en dus geen update krijgt,dan is er nog steeds de optie om online de update aan te vragen,
als de kaart in je account is gelinkt en je na de 3 weken gratis kijken geen uitval hebt omdat de kaart niet meer in het systeem zit van je account.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Gisteren 25 wachtenden voor mij.

Vanochtend gebeld om 9.42, 7 wachtenden voor mij.

9.45: 7 wachtenden

9.46: 2 wachtenden

9.47 geholpen

9.49 klaar, probleem opgelost.

 

Kosten: 1,05 euro. Voor een bedrijf waar je een abonnement hebt (basis- en settopbox pakket) vind ik dit buitensporig.

met verzekeringen neem ik alleen nog maar bedrijven met een gratis nummer, de rest gaat er uit.

Voor CDS is er helaas geen goed alternatief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik ga altijd naar Nieuwegein als ik iets wil van CDS smile Grote SUV met rek ervoor en dan door de pui.Heb meteen hun volledige aandacht smile Goed, het kost wat, maar altijd meteen geregeld! En ze kunnen niet zeggen dat ze de post niet hebben ontvangen smile

 

Maar alle gekheid op een stokje..Ik stuur een briefje naar de afdeling verkoop en heb altijd binnen 3 dagen antwoord gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...