Ga naar inhoud


Hoe CDS te bereiken?


Gast m.boretti

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Mimisiku
Ik ga altijd naar Nieuwegein als ik iets wil van CDS smile Grote SUV met rek ervoor en dan door de pui.Heb meteen hun volledige aandacht smile

Jij mag best naar nieuwegein rijden maar voor zover ik weet zitten ze inmiddels al jrn in hilversum LOL

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

alternatief telefoon nummer

 

Canal Digitaal 0900 9325 (� 0.70 minuut

Canal Digitaal 0900 9323 (� 0.20 minuut)

 

alternatief nummer voor beide is 035 6555666

 

das tegen lokaal tarief dus maakt het wachten een beetje aangenamer dacht ik

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn telefoon heb ik ooit laten blokkeren voor 06-nummers. 0900 nummers zijn voor mij nooit bereikbaar tenzij ik mijn mobiele telefoon gebruik - maar dat wil ik niet. Zal maar een briefje sturen, kost hen meer tijd. Op mijn mailtje via "mijn cd" nog altijd geen reactie op gekregen. Ik wil weten waar ik aan toe ben.

DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd Weet niet hoe belangrijk het is ,omdat je zegt wil weten waar ik aan toe ben .

Dan zou ik de brief maar aangtekend versturen Weet je zeker dat die gelezen is of nou ja binnen gekomen is

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brief? Nav. de kaartwissel, waar ik pas afgelopen week achter kwam, bleek mijn vader ruim 2 weken geleden al een brief naar CD te hebben gestuurd. Nog geen reactie. Tja, hij heeft geen internet en nu doet de nieuwe kaart het natuurlijk niet. Activatie via SMS komt wel door, maar helpt nog steeds niet.

Maar goed, reageren doen ze niet op de brief.

 

<offtopic>

Kan mijn vader volgende week zijn kaart meenemen en dan gaan we die testen in mijn apparaat. Mogelijk heeft zijn Xtreme er problemen mee (zou ik ook nog kunnen testen met een niet-aangesloten Xtreme die hier staat ;-) ).

</offtopic>

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...