Ga naar inhoud


[DIABLO LIGHT] Updaten diablo Light naar 2.3


Aanbevolen berichten


Volgens mij doet Dualabs het nog wel

Ik zag het als optie staan in de nieuwe Cas interface studio 8.6C

Ik ga er dus vanuit dat het zo kan... heb het zelf niet getest omdat de mijne al een hele poos geleden een upgrade heeft gekregen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dank voor de link.

Werkt hier op 2.3 goed cool

 

Is een beetje vaag op die site, maar werkt wel.

Optie in je boodschappen wagentje doen en afrekeken en je cam opsturen en de week erna, maandag, kwam hij binnen.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vraag me echt af hoe satfactory dat voor elkaar krijgt om die update er op te zetten. Nergens verder op internet (sinds al meer dan een jaar sinds de update beschikbaar werdt) is er manier gevonden waarmee je die update door kan voeren.

Met al dat kraken en editen van weet ik het hoeveel verschillende dingen, zou je echt denken dat deze update ook wel ergens 'gratis' wordt aangeboden. Een update buiten om duolabs, via satfactory, is tenslotte mogelijk.

 

Weet iemand hier iets meer over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel kan het niet zijn. Een update van UW is 1.6 MB, een volledige backup van een Diablo 4 MB. Zou maar zo kunnen zijn dat als je een backup van een 2.3 op een 2.2 plaatst, de versie inderdaad 2.3 wordt. Geen flauw idee of iemand dat al eens geprobeerd heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me niet eens zo'n rare tip.

Ken alleen niemand met een versie 2.3, anders had ik het wel durven wagen.

 

Updaten via duolabs kon (na betaling) via de cas 3. Het is geen hardware update. Ik had ook verwacht dat die update dus zo langzamerhand wel ergens openbaar zou staan. Met de 2.2. kan je eigenlijk niks meer.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig , dan word de kraker gekraakt.

 

ik houd me ook aanbevolen voor een complete backup.

Er heeft ooit een fake versie bestaan.

Inderdaad lijkt me dat een echte versie

niet lang meer op zich laat wachten.

 

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Backup proberen te maken via twinbase maar de Cam geeft geen antwoord.Updaten van de cam gaat wel.Is misschien wel mogelijk met een Cas interface.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Misschien even een berichtje naar Hoeba (een paar berichtjes hierhoven) en vragen of hij een backup wil maken. Zelf heb ik de WIFI cam, dus daar zal je niet veel aan hebben wink


Wil ik wel doen, maar volgens berichten, ook hier, werkt dat toch niet. Zou ook allang rondslingeren als zoiets wel werkte.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou inderdaad kunnen, maar niet geschoten is zeker mis. Mocht het niet werken dan is die mogelijkheid uit te sluiten. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik bij de 'officiele update' via Duolabs het serienummer van de CAM heb moeten opgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...