Ga naar inhoud


[ASTON] v. 1.05 en humax5400: Geen NGC meer, wel de andere kanalen


Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Funfreak
Sinds enige tijd heb ik geen NGC meer op de Humax 5400 met Aston 1.05. Wel Discovery etc.
Hoe kan ik dit oplossen?

Welk pakket heb je? Mogelijk ontbreken er meer zenders, maar dat merk je pas als je die in het pakket hebt.

Oplossing: de Aston 1.07 of CDS-module aanschaffen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk je niet gewoon met een oude settingslijst ? Misschien een idee om die eens te updaten naar een nieuwe. Kweenie of ze erg aan het wisselen geweest zijn, lately. Maar zoiets zou natuurlijk zomaar kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Werk je niet gewoon met een oude settingslijst ? Misschien een idee om die eens te updaten naar een nieuwe. Kweenie of ze erg aan het wisselen geweest zijn, lately. Maar zoiets zou natuurlijk zomaar kunnen.

Settings zou natuurlijk ook kunnen, maar de Aston 1.05 werkt niet probleemloos (meer), dat weet ik uit eigen ervaring.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier precies hetzelfde probleem met dezelfde configuratie. Was al beetje verwonderd dat in het humax forum niemand over hetzelfde probleem klaagde. al zender opnieuw gezocht, maar helpt niet.

Zal dus inderdaad wel aan de aston 1.05 liggen. Ook lijkt het er op dat bij mij de updates voor de seca3 niet doorkomen... denk dat we maar eens even moeten uitzoeken of een mediaguard cam in een humax 5400 gaat werken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hd196
... denk dat we maar eens even moeten uitzoeken of een mediaguard cam in een humax 5400 gaat werken...

Hou je ons op de hoogte?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er zelfs nog hoop is voor de aston 1.05 en NGC. Voor mijn gevoel crashte de aston cam op NGC omdat gelijk daarna op een ander kanaal hij weer met de melding "Initializing CI" kwam.

Ik had opeens een vermoeden. Het ligt zo te zien niet aan de combinatie aston/kaart, of de combinatie aston/transponder. Wat me opvalt is dat bij NGC er 5 seca providers in de PMT tabel staan (te zien in humax HoT Parser) voor video/audio. 1x006A oude kaart, 1x006C oude kaart, 1x006A nieuwe kaart, 1x006C nieuwe kaart EN 1x006D die op andere zenders niet voorkomt. Zou dus wel eens kunnen zijn data dat er bij de aston maximaal 4 mogen zijn zoals op alle wel werkende zenders.

Dus als CanalDigitaal straks SECA2 uitschakelt zou het wel weer eens kunnen gaan werken.

Vraag me alleen af hoe lang dat nog gaat duren...

Edit: Overigens precies hetzelfde op cartoon/tcm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...