Ga naar inhoud


Bezienswaardigheden in Zeeland en Zuid-Holland?


matthew_be_wvl

Aanbevolen berichten

Volgende week vertrek ik met een paar vrienden op een tripje naar Amsterdam. We vertrekken met de fiets vanuit Gent en rijden waarschijnlijk via de kust naar Leiden en dan naar Amsterdam.

 

Hebben jullie tips voor stopplaatsen in Zeeland en Zuid-Holland? Zijn er plaatsen die we moeten gezien hebben?

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gouda binnenstad zou ik niet overslaan. Ook Boskoop (green-port) is interessant en heel leuk om doorheen te fietsen. Ligt op de lijn, Gouda - Leiden. Leiden kun je niet omheen, lekker op een terrasje bij de oude vesting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Gouda binnenstad zou ik niet overslaan. Ook Boskoop (green-port) is interessant en heel leuk om doorheen te fietsen. Ligt op de lijn, Gouda - Leiden. Leiden kun je niet omheen, lekker op een terrasje bij de oude vesting.


Zet dan wel je fiets goed op slot en zorg dat je er niet op donderdagavond komt.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit Gent via Zelzate richting Philippine daar gaan 1 Juli de mossel restaurants open.

In Breskens over-varen naar Vlissingen, Middelburg is zeker de moeite waard, dan naar Veere, of langs de kust via Domburg.

 

Opgelet!! met de fiets in Zeeland heb je altijd de wind tegen, maar dat zijn jullie West-vlamingen wel gewend.

Wordt een mooie tocht, wens jullie veel plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...