Ga naar inhoud


tour de france in HD


Aanbevolen berichten


De tour is met Nederlands commentaar via de satelliet in HD te zien op Eurosport HD.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Noordzee
De tour is met Nederlands commentaar via de satelliet in HD te zien op Eurosport HD.



Juist. Is al zo'n 2 weken hier te lezen. smile

Tour de France in HD op Eurosport



Maar dat Eurosport commentaar is zooooo slecht! frown

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


Maar dat Eurosport commentaar is zooooo slecht! frown

Nee, commentaar van Maarten duCrot op de publieke omroep, daar word je blij van frown

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Origineel bericht van: Neptunus


Maar dat Eurosport commentaar is zooooo slecht! frown

Nee, commentaar van Maarten duCrot op de publieke omroep, daar word je blij van frown


Nou ja, ik vind dat wel te pruimen hoor! Zo zie je maar, smaken verschillen.

Zo zijn er ook hordes die Mart Smeets uitkotsen maar ook die mag van mij mooi de koninginneritten verslaan.

Wanneer zijn eigenlijk de mooiste bergritten? Dan moet ik even vrij nemen want die wil van het begin tot het eind zien. Prachtig vind ik dat.

Die vlakke ritten vind ik minder, vooral nu dankzij die rot oortjes precies wordt berekend wanneer ze de vluchters moeten binnenhalen, enkele kilometers voor de meet.

Resultaat: meerdere etappes naar Cavendisch nu Tommeke definitief niet mee mag doen wat ook een hypocriete houding van de Fransen is.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Noordzee
De tour is met Nederlands commentaar via de satelliet in HD te zien op Eurosport HD.



De vraag is alleen, of je Eurosport HD te zien krijgt met het Canaldigitaal HD pakket, of in een hoger pakket.

Het lijkt mij niet aan je klanten uit te leggen, dat Eurosport HD niet in het HD pakket te ontvangen zou zijn.

(Eurosport HD is op dit moment (nog) wel te ontvangen met het HD pakket.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij onze vlaamse vrienden komt hij volgens een mededeling van de Vlaamse Canaldigitaal in het plus pakket, en niet in het HD pakket.

 

Dus ik heb zo mijn twijfels.

 

Uiterlijk zaterdag zullen we het weten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het tvhomeforum stond het volgende:

 

"De kans is groot dat de Tour de France 2007 ook in HD kwaliteit zal worden uitgezonden door de Engelse publieke HDTV zender BBC-HD. De BBC beschikt namelijk over de uitzendrechten van de Tour de France. Daarnaast zal de Tour de France dit jaar op 7 juli met een proloog beginnen in de Engelse hoofdstad London. Naar verwachting zullen dagelijks zo’n 170 miljoen kijkersverrichtingen van de wielrenners in de Tour de France volgen"

 

En is dus ook nog eens gratis. En met een tweede ontvanger kun je het NL commentaar afspelen van de SD NL kanalen.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...