Ga naar inhoud


[Satelliet] Cartoon Network/TCM en Boomerang zijn per 1 juli Weg


guppje29

Aanbevolen berichten


  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: Sjaak(k)
TMC is nu Test97 geworden sick


heb gelezen bij broadbandnews dat ze het kanaal van Cartoon/TCM gaan gebruiken voor Het Gesprek.
klopt dit of is dit foute nieuwsberichtgeving.


Het Gesprek is op de plaats van MGM via de 23,5 Oost gekomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz

Feit is dat ik vandaag al gereageerd heb.

Ik had het toppakket (TV Vlaanderen) en heb een downgrade gevraagd naar het basispakket.

Al die extra zenders waar ik toch nooit naar kijk, daar ga ik niet meer voor betalen.

En als dat basispakket nog veel inkrimpt, zeg ik TV Vlaanderen gewoon helemaal op.

Ik kijk al uit naar de Vlaamse tegenhanger van digitenne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: MagicOnline


Het CDS schip is zinkende ze hebben nu niet voor niets 2 jarige contracten...



Het wordt steeds mooier, net eens even CDS gebeld en mijn beklag gedaan over het verdwijnen van de twee zenders. Wordt er doodleuk gezegd: 'maar u heeft Hustler nu toch gratis'. Daar gaan we het maar mee doen: morgenochtend de kids met een bordje pap op schoot gezellig naar natuurfilms laten kijken. Je moet een beetje met de tijd meegaan nietwaar?


Was dat een hint om nog meer kids te maken?
Dan moeten ze binnen een jaar of vijf toch weer cartoon network gaan toevoegen smile


mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Webmaster is op vakantie dus ze kunnen um niet bijwerken.

Alleen storingen kan Jan invullen de rest kan ie niet bij.

 

 

Ja sorry hoor iets beters kan ik niet verzinnen voor dat ongeloofelijke stomme en arrogante gedrag van CDS.

 

Ik heb ze altijd verdedigd maar dit gaat me ff tever, ze zoeken het maar uit daar, weg abboo

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het combi pakket, vorig jaar kreeg je daar nog eredivisie voetbal en actionnow bij. voor het voetbal moet je nu extra betalen en actionnow is verdwenen. dus ook hier verschraling van kwaliteit maar niet van de prijs. Ik ga downgraden, de pot op cds!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Toch wel schijnt het, onder de rubriek "storingen"

Greets


Zielig dat het staat onder dit kopje.

Kennelijk durft CDS weinig hierover te communiceren naar haar klanten om het gewoon te vermelden in het gewone rijtje van nieuws.
De hele maand juni 2009 ontbreekt daar ook in.

Duidelijk dat ze bij CDS nog op zijn naar medewerkers (m/v) communicatie.
Iemand zin in een nieuwe uitdaging? laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nolimits

Klopt dit staat vermeld onder storingen:

Cartoon Network/TCM en Boomerang

Helaas zullen met ingang van 1 juli de zenders Zenders Cartoon Network/TCM en Boomerang niet meer beschikbaar voor abonnees van CanalDigitaal. Dit is het gevolg van het feit dat het Turner Broadcasting, de moedermaatschappij van Cartoon Network, Boomerang en TCM, en CanalDigitaal, niet tot een akkoord zijn gekomen over de voorwaarden van een nieuwe distributieovereenkomst.

 

Door regelmatige toevoeging van nieuwe zenders aan de pakketten, proberen we dit verlies voor de kijkers te compenseren. Zo zijn bijvoorbeeld vanaf vandaag de zenders Het Gesprek en Eurosport HD te bekijken voor abonnees van het basispakket en hoger.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb CD gemaild hierover maar ik heb tot op heden nog geen reactie gehad

 

en wat moet mijn dochter met het gesprek ?????????????????????

 

ik denk dat ik hierom maar meteen mijn toppakket opzeg ik word er gek van

 

al die zenders die weg gehaald worden en niks ervoor terug

ja op de astra 3 die ik niet kan ontvangen en ik ga niet 13 hoog het dak op om even een lnb bij te plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nolimits
Klopt dit staat vermeld onder storingen:
Cartoon Network/TCM en Boomerang
Helaas zullen met ingang van 1 juli de zenders Zenders Cartoon Network/TCM en Boomerang niet meer beschikbaar voor abonnees van CanalDigitaal. Dit is het gevolg van het feit dat het Turner Broadcasting, de moedermaatschappij van Cartoon Network, Boomerang en TCM, en CanalDigitaal, niet tot een akkoord zijn gekomen over de voorwaarden van een nieuwe distributieovereenkomst.

Door regelmatige toevoeging van nieuwe zenders aan de pakketten, proberen we dit verlies voor de kijkers te compenseren. Zo zijn bijvoorbeeld vanaf vandaag de zenders Het Gesprek en Eurosport HD te bekijken voor abonnees van het basispakket en hoger.



Inhoudelijk is Eurosport HD en SD hetzelfde, dus geen extra aanbod zoals CDS beweert.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CannalDigitaal is volgens mij heel blij met dit antwoord.

 

Weer een probleem opgelost. Ze hoeven dus de HD kanalen van de NPO, RTL en SBS niet te gaan doorgeven. Is ook geen extra aanbod in deze redenatie. smile

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
CannalDigitaal is volgens mij heel blij met dit antwoord.

Weer een probleem opgelost. Ze hoeven dus de HD kanalen van de NPO, RTL en SBS niet te gaan doorgeven. Is ook geen extra aanbod in deze redenatie. smile


Kijk ik begrijp wel dat de vormgeving anders is, maar een partijtje tennis, is in HD of SD hetzelfde.
Zelfs als ik zou kijken via mijn zwart-televisie die ik nog heb, zou het inhoudelijk hetzelfde zijn.

Dat maakt het volgens mij ook heel erg moeilijk om HD in te voeren. Zeker als je er nog extra voor zou moeten betalen.
De politiek zou trouwens gewoon verplicht moeten stellen dat bij de publieke omroep HD gewoon kosteloos te ontvangen is, zoals SD.
Maar goed ik ken de Nederlandse politiek wel. Daar is weinig van te verwachten. Voor dat betreft ben ik jaloers op de houding van de ARD en ZDF die over dit soort zaken veel duidelijker en meer principes hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...