Ga naar inhoud


[Satelliet] Cartoon Network/TCM en Boomerang zijn per 1 juli Weg


guppje29

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: dream7020
Kan er niks over vinden op de site of nieuwsbrief.
Ik zou het wel een hele domme zet vinden om die zenders er af te halen


Inderdaad, zoals altijd komt CDS weer niet naar buiten met informatie... Dat ze is duidelijk zijn, en op tijd. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In ieder geval geen last meer channel-sharing meer tussen Cartoon Network en TCM smile

 

Ik had eigenlijk nog eens gehoopt dat ze TCM eens 24/24 zouden doorgeven. Maar deze hoop zou ik maar gauw vergeten.

Eigenlijk moet je wel zo langzamerhand concluderen dat CDS niets meer te bieden heeft.

Maar terug naar de kabel? Nee, bedankt. Dan maar kijken naar de Duitse en Britse publieke zenders, ITV enz op 28,2 en SVT World.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Als het waar is wederom weer een extra reden om naar de kabel te gaan.

Even afwachten wat ze met de NPO HD kanalen van plan zijn.


Ik wacht het ook nog even af...dit is natuurlijk een drama voor mijn dochtertje...komt er geen goed alternatief.. dan gaan we weer terug naar de kabel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Neptunus en ik heb het elders al gepost, maar ik denk dat als dit doorgaat CDS en TVVlaanderen zowat het enige satellietboeket in Europa moeten zijn waar er geen doorgifte is van hetzij Boomerang, Cartoon Network of TCM.

 

Ik heb zo trouwens de indruk dat het niet gaat om zenders die te duur zijn, maar om CDS die Turner meer wil laten betalen voor doorgifte van TCM/Cartoon via haar eigen transponder.

 

Want Boomerang wou men wel behouden, maar die wordt doorgegeven via UPC.

 

Wel een geluk dat ondertussen de verschillende forums ervan volstaan, zo vermijden we dat we morgen één van de zenders opzetten en zwart beeld hebben zonder te weten wat er gaande is.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat nu op de website van TVVlaanderen, maar geen woord over TCM, Boomerang of Cartoon.

 

Programmawijzigingen

 

U hebt er even op moeten wachten, maar eindelijk is het zo ver! Op massaal verzoek voegen we Schlager TV toe aan het PlusPakket! Deze zender brengt vanaf 1 juli exclusief bij TV VLAANDEREN dagelijks van 7u tot 19u het beste van wat het Duitse levenslied te bieden heeft. Hierbij ontbreken bekende schlagerartiesten als Die Flippers, Heino en Freddy Quinn natuurlijk niet.

 

Schlager TV is niet de enige uitbreiding vanaf 1 juli. We geven u graag een kort overzicht.

 

 

Eurosport HD

Met de toevoeging van Eurosport HD aan het PlusPakket beleeft u voortaan de mooiste sportmomenten alsof u er zelf bij bent! Wielerfanaten krijgen op 4 juli de absolute primeur, want de Tour de France is rechtstreeks te volgen op Eurosport HD!

website Eurosport HD

 

 

History HD

History bracht u al terug in de tijd, maar wat als u de belangrijkste gebeurtenissen uit de wereldgeschiedenis voortaan in hoge definitie kunt beleven? Dat kan, want vanaf 1 juli voegen we History HD toe aan het HD-Pakket! Met indrukwekkende reconstructies en meermaals bekroonde documentaires brengt History HD de geschiedenis tot in de kleinste details weer tot leven!

website History HD

 

 

Radio Nostalgie

De mooiste klassiekers uit de jaren 70, 80 en 90 hoort u vanaf 1 juli bij Radio Nostalgie! Met Nostalgie wordt uw werkdag een stuk lichter en bouwt u tijdens de afwas spontaan een feestje! Deze radiozender zal beschikbaar zijn in het Basispakket.

website Radio Nostalgie

 

 

Het Gesprek

Vanaf deze zomer worden de meest inhoudelijke debatten en kwaliteitsvolle interviews van de BBC en de NOS gebundeld door Het Gesprek. Deze zender zal toegevoegd worden aan het Themapakket.

website Het Gesprek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of dat ze gewoon verdwijnen zonder dat ze het ons vertellen.

 

Misschien gaan ze ervan uit dat het niet zal opvallen tussen al het "goede" nieuws en dat niemand het merkt ....

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar vrees ik voor, ik denk dat ze ons voor idioten nemen, zoals al het geval was met de kosten van de kaartwissel, waar waarschijnlijk ook wel een groot deel zonder meer zal betaald hebben.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boomerang vond ik wel leuk.

Cartoon en TCM was toch al niks, daar mag wel wat leuks voor in de plaats. (wel iets voor de kids dan).

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als TVV wel de rechten heeft kunnen betalen voor Cartoon/TCM en Boomerang dan blijft de plek van Cartoon/TCM natuurlijk in takt voor de TVV-abonnee. Dus wil dat zeggen dat er geen nieuwe zender op kan voor CDS...

 

Als de plek wél vrijkomt, misschien voor Nick Jr. of Nick Toons? smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...