Ga naar inhoud


[Ziggo] Nederland 1 HD actief bij Ziggo (FTA)


Matthijs

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Eduard07, even een paar vraagjes nog.
Welke ontvanger gebruik je nu eigenlijk, een kabelontvanger of een satellietontvanger?
Als je dan toch Teletekst hebt hoe roep je die dan op, met de afstandsbediening van de (kabel of satelliet)ontvanger (VBI insertion) of met de afstandsbediening van de tv zelf?
Je doet hier nl. nogal wazig over, dit topic gaat over kabelsignalen van Ziggo waar Nederland 1 HD wel op zit maar Arte HD niet sick

Inmiddels heb ik Nederland1/2/3/HD met TT via Ziggo en met de AD van de decoder.
ARTE-HD idem dito met AD van de satontvanger.
Alles dus via HDMI. :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Eduard07
Inmiddels heb ik Nederland1/2/3/HD met TT via Ziggo en met de AD van de decoder.
ARTE-HD idem dito met AD van de satontvanger.
Alles dus via HDMI.

Wat ik al dacht, teletext wordt dus bedient via de ontvanger en niet via de TV. In dat geval is het voor de TV gezien dus gewoon beeld wat er binnenkomt via de HDMI aansluiting en geen teletext informatie die nog door de teletext decoder in de TV verwerkt moet worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ArChie
Origineel bericht van: Eduard07
Inmiddels heb ik Nederland1/2/3/HD met TT via Ziggo en met de AD van de decoder.
ARTE-HD idem dito met AD van de satontvanger.
Alles dus via HDMI.

Wat ik al dacht, teletext wordt dus bedient via de ontvanger en niet via de TV. In dat geval is het voor de TV gezien dus gewoon beeld wat er binnenkomt via de HDMI aansluiting en geen teletext informatie die nog door de teletext decoder in de TV verwerkt moet worden.

Maar wat maakt dat nou uit voor de kijker die TT wil op een HD-zender? Het werkt, en of ik nou de ene AD moet pakken of de andere, zal me een zorg zijn.
Trouwens, dat hoef ik niet eens, want ik heb een geintegreerde AD. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ArChie

Wat ik al dacht, teletext wordt dus bedient via de ontvanger en niet via de TV.

Dat had je niet hoeven denken, want ik heb dat zelf al eerder aangegeven.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: ArChie

Wat ik al dacht, teletext wordt dus bedient via de ontvanger en niet via de TV.

Dat had je niet hoeven denken, want ik heb dat zelf al eerder aangegeven.

We weten nog steeds niet wat voor een HD ontvanger je nu voor Ziggo gebruikt confused
En hoe bestaat het dat jij Arte HD hebt, volgens de Ziggo site zit die nergens op de kabel whistle
En ik beweerde net als ArChie dat TT via hdmi niet mogelijk is, maar dat even terzijde wink


1) Humax HD5000C.
2) Met het voorbeeld van Arte-HD gaf ik slechts aan dat de combi HD/TT mogelijk is. Maakt me niet uit hoe, maar het kan.
3)Nederland 1/2/3HD hebben inmiddels TT bij Ziggo.

Maar ik val bij de punten 2 en 3 in herhaling.



Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...