Ga naar inhoud


Kan iemand dit auto onderdeel identificeren?


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Een vriend van me heeft besloten een paar bomen te herplanten met zijn auto... nu heeft zijn auto dit natuurlijk verloren en kunnen we die onderdeel niet helemaal plaatsen.

 

Als beide auto-newbies vroeg ik me af of iemand met meer kennis van zaken dit kan identificeren?

 

56857364.gif

 

Thx

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Is een tandwiel.


hmm nee niet helemaal... er zitten tandwielen op. Maar ik ben van mening dat je dit, ongetwijfeld belangrijke onderdeel gezien het feit dat we de auto niet gestart krijgen, tekort doet door het slechts een tandwiel te noemen. smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens mij is het de Bendix van de startmotor

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Googel maar eens op "startmotor,Bendix en oliepomp"

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet eens een tandwiel!

Maar uh hoe weet je zo goed dat dit de oorzaak is van

het niet starten. Kan je net zo goed een wiel fotograferen

en roepen dat hij daardoor niet start.

 

Lijkt mij verstandig om de ANWB te bellen, want ik geloof

niet dat je er veel kaas van hebt gegeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Het lijkt me goed dat de TÜV in Turkije nu met Deutsche Gründlichkeit de veiligheidscontroles doorvoert.

 

Want als je een paar bomen omgemaait hebt met een auto en dit soort onderdelen ligt eronder op straat, dan is er wel wat meer aan de hand dan alleen weer even alles op z´n plaats schroeven.

 

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je dit weer zo even op z´n plaats zet. Die auto moet wel heel zwaar beschadigd zijn als er zo´n as onder ligt.

 

Ik hoop niet dat die wagen weer in het verkeer komt zonder dat daar een vakkundig bedrijf deskundige reparaties aan heeft uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nu nog een foto van de boompjes....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Jawel dit is een steekas voor in het differentieel/versnellingsbak tandjes zijn voor de ABS.

 

Helemaal mee eens, alleen van wat voor een auto kan ik echt niet thuisbrengen. Ik zou een homokineetkoppeling verwachten maar die zit er niet op. Wazig.

Lijkt me handig even te melden welk merk en type auto.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...