Ga naar inhoud

Snelheid verhoging Ziggo

Aanbevolen berichten

Kreeg een E-mail dat Ziggo de snelheid gaat verhogen, ook voor mij. In de mail stond/staat een link die verwijst naar de website van Ziggo. Daar kon/kan ik zien welke snelheid er voor mij aan komt. Na op deze link te hebben geklikt kan men de website niet vinden. In plaats van hogere snelheid geen snelheid meer.Zijn er meer mensen die dit hebben?

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Nobody2050
Klopt, heb ik ook, geen verbinding met de site. Dat beloofd wat, snel internet. laughlaugh.
Greetz Nobody2050

Misschien zo snel dat je PC het niet meer aankan. :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de url eens bekeken en volgens mij staat er een fout in. Ik had twee keer ziggo.ziggo. erin staan. Daar heb ik er 1 van weggehaald en dan krijg ik een promofilmpje met mijn nieuwe snelheid. Ze hebben geprobeerd het te personaliseren met je naam, een google-maps plaatje van je huis en dergelijke.

2 x Dreambox 800 met dvb-c en dreambox 7025+ met 2x dvb-c verbonden met Synology NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zo Maar

Het gekke van het ziggofilmpje is dat ze zeggen dat je per 1 juli een hogere snelheid krijgt met een nieuwe modem die uiterlijk 31 augustus wordt geleverd.

Het abbonement had ik eind mei al laten veranderen met een bevestiging per brief dat de modem en tuner binnen 4 weken zou komen.

E.e.a. is nog steeds niet geleverd,

Zo Maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 1-07-09 overgestapt naar Ziggo. Voornamelijk om mijn ISDN verbinding kwijt te raken met nummer behoudt.

Ik heb een mooi stabiele 10Mbit verbinding volgens speedtest.net. Maar ik heb het idee dat verschillende websites, zoals de Ziggo site zelf trager werken dan via mijn oude 3,5Mbit verbinding van XS4ALL. Ik las al meer klachten over een trage DNS afhandeling bij Ziggo.

Ik kreeg eergisteren het mailtje met de melding van de snelheids verhoging. In eerste instantie werkte de gepersonaliseerde link niet, maar later op de avond wel. De helikopter vond netjes ons buurtje en zetten het 20Mbit pakje netjes voor de deur. Voor mij gaat de verhoging echter pas 1 september in. We wachten af.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde. Over een paar maandjes ook naar 20mbit.

Ik moet zeggen dat de laatste tijd mijn snelheid weer toppie is. Had ik voorheen nog zakkers onder de 10Mbit (tm 595kb/s) momenteel is ie minimaal 1012Kb/s !

En dat uren achter elkaar. Ik heb WEL een mailtje geschreven omdat ik dacht afgenknepen te worden, maar e.e.a. lag ook aan mijn homeplug. Na een algehele RESET van homeplugs en router is het dan dus nu 100% in orde !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ozzo, als je het niet erg vindt

doorsnee zijn de consumenten toch echt nog altijd abuis als het gaat over MB en Mbit

vooral ook omdat het omrekenen niet de sterkste kant is van de hedendaagse consument, zonder calculator

denk je niet dat M m B b byte Byte Bit Bit een beetje strikter gehanteerd dient te worden vooral als je dan als bijzin over Kb/sec spreekt

ik stel me voor dat veel lezers er baat bij hebben om een juiste tabel of aanduiding krijgen te zien (lezen) in zo' thema / topic

ciao

Mmm Skyscraper I Love You

Underworld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voegt niets toe maar wil jullie alleen even de ogen uitsteken :-)

Bij mij:

Download snelheid 120 Mbps

Upload snelheid 10 Mbps

DVD binnen paar minuten binnen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet over een tijdje op zoek naar een andere provider, zit te denken aan Ziggo, maar mag ik hier een eigen web en ftp server draaien?

2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP Box
DM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C Oscam
Wavefrontier T55 13/19/23/28

Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: Anti-attack
Moet over een tijdje op zoek naar een andere provider, zit te denken aan Ziggo, maar mag ik hier een eigen web en ftp server draaien?
Ja hoor, dat mag.

Dat mag inderdaad maar het is wel zo vriendelijk om er even bij te zeggen dat het IP-adres niet statisch is. Dus je moet wel aan de DynDNS.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das mooi, DynDNS of No-IP is geen probleem, heb dit nu ook al via No-IP werkend. Nu nog even wachten tot mijn huidige contract afloopt.

2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP Box
DM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C Oscam
Wavefrontier T55 13/19/23/28

Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen