Ga naar inhoud


Sky Duitsland smartcard


Aanbevolen berichten

 

Kan iemand mij vertellen of Sky Duitsland ook in Nederland gekocht kan worden met een 12mnd abo zoals de Premiere kaart?

 

Ik heb via de zoek functie niets gevonden en op Google ook geen informatie gekregen.

 

Er zijn nog Premiere kaarten in webwinkels te krijgen, blijven deze nog werken of moet je wachten op een nieuwe kaart?

Aangezien het pakket niet meer hetzelfde is.

 

Alvast bedankt

 

PS. Als deze post op de verkeerde plaats is hoor ik het wel, weet even geen betere plaats.

CT ET9000 1000GB Openpli Oscam

DM800HD 320GB Openpli CCcam 2.3.0

Triax 88cm, 4 twin Lnb's,2x 4/1 diseqc

Link naar reactie
Delen op andere sites


er zijn wel websites die je zo'n abonnement bezorgen

let wel het is dan een heel stuk duurder dan het in duitsland abonneren

 

maar dat laatste zal niet gaan wegens de licentie overeenkomsten en het ontbreken van een duits adres en bankrekening

 

de licentie overeenkomsten zijn namelijk van dien aard dat je buiten duitsland geen sky mag abonneren.

 

maar ja overal is wel een mouw aan te passen.

zoek jezelf een kennis of familielid die in duitsland woonachtig is

 

verder zijn alle commerciele websites die je dat verkopen hier niet wenselijk te vermelden en of er navraag naar te doen.

(forumregels)

ciao

 

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk, dank je.

 

Ik heb wel een kennis in Duitsland dus dat zal ook nog lukken.

Dus ze gaan allemaal zo acteren dat het alleen nog maar in het land te krijgen is.

 

Ben je daar wel verplicht om een decoder van Sky De erbij te pakken, misschien zelfs zoals Canal+ Frankrijk waar je iedere maand een x bedrag betaald voor de decoder?

CT ET9000 1000GB Openpli Oscam

DM800HD 320GB Openpli CCcam 2.3.0

Triax 88cm, 4 twin Lnb's,2x 4/1 diseqc

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen absoluut geen verplichting

wel een aandringen en lobby voor HD-pakket

maar vooral de mensen die al een abo hebben daar, nemen zonder enig probleem een tweede kaartje zonder receiver.

 

en die werkt dan gewoon ook probleemloos.

 

ciao

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet zo dat Sky D tegenwoordig een monteur de schotel laat plaatsen? Bij nieuwe abonnementen meen ik gehoord / gelezen te hebben. De bron is mij even ontschoten.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pvd Ton,

 

zijn zij al bij jou geweest dan? :D

 

Jammer dat ik de bron niet meer kan vinden.

Identiek scenario is bij D+ ook van toepassing.

 

John a.k.a. Frenske. :D

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm

ik denk dat kleine Prutser al genoeg weet

om in elk geval verder te komen

 

de officiele gecertificeerde sky en of digital+ handelaren

als die al bestaan zullen een en ander volgens jou gesuggereerde methode aanbieden

 

en daarnaast bieden ze je evenwel puur die kaart en het aanmeldformulier aan... zonder ooit aan je dak te hebben gestaan.

 

maar dat laatste is ook voor die providers onbelangrijk

als er abonnenten op papier staan is het al goed genoeg

 

ennuh hier stonden ze met 8 man VOOr de deur :D

 

ciao

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb vorige week een Sky kaart (abo) gehaald in Oostenrijk. Op naam van een vriendin. Precies die maandag is Sky overgestapt in Duitsland op het werken met siebel (crm pakket om de abo's af te sluiten). De dealer wist nog niet precies hoe het werkte, daarnaast een hoop storingen omdat de abo's uit Siebel niet direct overgingen naar het NDS systeem en nieuwe abo's niet geactiveerd konden worden. Inmiddels werkt het.

 

Je moet een geldig ontvanger nummer opgeven aan Sky. Daarom heb ik een ontvanger geleend van Sky. Dat kost eenmalig 99 euro en als je na het abonnement de ontvanger wilt houden betaal je nog eenmalig 9,99. Het is dan wel een HD ontvanger. Die ben je verplicht te nemen als je een HD pakket ook wenst op je kaart. De eerste 2 maanden betaal je maar 16 euro voor alles. Daarna gaat je gekozen abo pakket pas in. Er komt geen monteur langs, maar het is wel een optie die je kunt kiezen (als je binnen het gebied woont uiteraard).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...