Ga naar inhoud


Helemaal verrot ragoutbroodje van Bakker Bart zie foto


Gast lientje.

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: AlanS

Aangezien de desbetreffende bakker zich hier niet kan verdedigen heb ik de lokatie waar dit is gebeurd verwijderd immers is dat ook in strijd met onze huisregels


Volgens mij staat de naam er nog hoor, is alleen de naam van de vestiging weggehaald. In mijn ogen nog verveleder voor deze keten,
immers nu weet niemand meer welke vestiging, en zullen de bakker wellicht helmaal gaan vermijden.

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Ik zou hier niet zo op overreageren.
Ken Bakker Bart niet, maar ik ze zou eerst het voordeel van de twijfel geven.

En om ze nu hier op dit forum aan de schandpaal te stellen vind ik niet in orde.


Ik vind het wel in orde!
Er zijn duidelijk diverse wetten overtreden.
Als het mij zou overkomen zou ik ze nog veel meer aan de schandpaal nagelen met brieven naar Kassa, Radar etc.
Zoals ik al eerder zei is dit in een normaal bedrijf onmogelijk, echt waar!

ALLE producten in een koeling of vriezer die niet meer in een voorverpakte luchtledige omgeving zijn dienen gestickert te worden.
Als een product vrijdag behandeld is moet het dus in de koeling met een
bruine sticker waar op staat: VR weg MA
Laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
Producten MOETEN op de derde dag weggegooid worden, ook als er niets mis mee is.
Iedere koeling MOET iedere dag gecontroleerd worden op alle stickers.
Tevens MOET iedere dag de temperatuur van iedere koeling of vriezer gecontroleerd worden.

Het is dus duidelijk dat er niet één keer iets is mis gegaan, maar dat dit het resultaat is van een trieste serie incidenten.
Aan de schandpaal dus!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Volgens mij staat de naam er nog hoor, is alleen de naam van de vestiging weggehaald. In mijn ogen nog verveleder voor deze keten,

 

Dus als ik bijvoorbeeld bij Mac Donalds in Duitsland een verotte hamburger krijg dan zijn alle Mac Donalds over de hele wereld niet goed?

Je trekt vreemde comclusies.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

Alex, ik heb de vriendin van mijn dochter vandaag gevraagd, die heeft een tijdje bij de desbetreffende bakker gewerkt, ze hebben een vitrine, en alleen gebak ligt in een gekoelde vitrine, frikandelbroodjes, pizzabroodjes, ragoutbroodjes, kipkerriebroodjes en meer van dat soort bladerdeegbroodjes liggen de hele dag in de ongekoelde vitrine, als de vitrine een beetje leeg begint te raken, schuiven ze naar voren wat er al lag en achteraan leggen ze de nieuwe lading. Aan het einde van de dag wordt de vitrine leeggehaald en de volgende dag leggen ze het weer in de vitrine, tja, als dan eens een poosje een broodje minder verkocht wordt heb je dus kans dat je een broodje van een paar dagen oud te eten krijgt met de gevolgen die mijn dochter dus heeft gehad. Er wordt dus NIETS gelabeld van de broodjes. En ik had de bakker gisteren aan de telefoon en toen ik vertelde de keuringsdienst van waren in te gaan schakelen zei hij dat ik dat rustig kon doen en dat de keuringsdienst 1 keer per jaar komt en altijd heel tevreden is en hij niets heeft te verbergen en hij zich helemaal doodschaamde met vele excuses. Maar van de vriendin van mijn dochter had ik al gehoord dat je met brood wordt vernaggeld en dat ze van de duurdere broodsoorten gewoon de volgende dag het weer in de verkoop zetten. Bladerdeegbroodjes worden de volgende dag even in de oven opgepiept om ze weer knapperig te maken. Tja, dus eerst opwarmen, dan verwarmd in een ongekoelde vitrine de hele dag, volgende dag eventueel weer opwarmen als het niet is verkocht en weer de hele dag in een warme vitrine. Dan ben je dus als bakker echt met opzet fout bezig. Zelfs een kind van de basisschool snapt dat je iets met vlees toch echt gekoeld moet bewaren. Hij mag van mij ook aan de schandpaal, samen met zijn vrouw, die vrouw maakt de meisjes die daar werken ook erg het leven zuur door ze aan te sporen harder te vegen en alles sneller te doen. Met zo min mogelijk personeel zoveel mogelijk werk gedaan krijgen. Het verloop van personeel is er volgens dit meisje ook groot omdat veel meisjes helemaal de zenuwen van die vrouw krijgen.

 

Ik vind trouwens als de woonplaats van de bakker er niet bij mag staan je dan ook maar Bakker Bart weg moet halen, want anders benadeel je de bakkers Bart die er wel een goed beleid op nahouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik vind trouwens als de woonplaats van de bakker er niet bij mag staan je dan ook maar Bakker Bart weg moet halen, want anders benadeel je de bakkers Bart die er wel een goed beleid op nahouden.

 

Zoals ik al schreef vind ik dat onzin. Een weldenkend mens scheert niet alles over 1 kam en snapt dat er tientallen zaken zijn en dat die niet allemaal fouten hoeven te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

Nou Alan, jij bent de moderator,dus jij mag het bepalen, en je bedoelt het vast niet zo, maar ik vind het niet erg vriendelijk overkomen als je tegen iemand zegt dat die "vreemde conclusies" trekt en je met woorden als "onzin" komt. En inderdaad, als ik bij een Mac Donalds ergens op de wereld een verrotte hamburger zou krijgen, dan zou ik inderdaad de hoge hygiëne normen en het hoge hygiëne beleid waar Mac Donalds om bekend staat ernstig in twijfel trekken. Ieder zijn mening maar het gaat me een beetje te ver om iemand te zeggen dat hij of zij vreemde conclusies trekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

031.jpg

 

Ik zou wel de foto inlijsten, dan kun je deze altijd nog als kunst verkopen.

Echt heel mooi !

Niet te lang naar kijken, dan ga je ..........

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conclusies worden soms snel getrokken. Ik kan me herinneren dat

"belangrijkere" members van 't board ook kritiek hadden op bedrijven/instanties.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lientje, ik heb geenzins het idee dat ik de fatsoensnormen heb overtreden door te zeggen dat ik iets onzin vind en dat ik meen dat er rare conclusie worden getrokken.

 

Waar het om gaat is dat er altijd wel iets mis kan gaan en dat het niet hoeft te betekenen dat je met een "smerige" zaak te maken hebt. Daarbij kun je nog zoveel regels hebben maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Niet dat ik de fouten goed praat maar de keiharde conclusies die ik hier lees vind ik wat doorschieten. De bakker heeft excuus gemaakt en een appeltaart aangeboden en dat vind ik een net gebaar. Ik zou dat geaccepteerd hebben maar hem wel vragen hoe dit kon gebeuren. Wie weet was de verklaring acceptabel geweest en was de kous daarmee af. Het lijkt wel of er van uit gegaan wordt dat er opzet in het spel was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Conclusies worden soms snel getrokken. Ik kan me herinneren dat

"belangrijkere" members van 't board ook kritiek hadden op bedrijven/instanties

 

Waar dit op slaat weet ik niet maar het komt bij mij wat opruiend over. Ik stel dan ook voor dat je /ontopic blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lientje.
Niet te geloven. Mijn dochter kocht vandaag een ragoutbroodje bij Bakker Bart die ze ter plaatse warm liet maken, voor ons dus helemaal nooit meer Bakker Bart, en ook de appeltaart die hij ons aanbood als excuus hoeven we niet.Ik heb formulier ingevuld op de website van de keuringsdienst van waren.
Heeft iemand enig idee wat ze daarmee doen? Mijn dochter heeft 2 vriendinnen die er hebben gewerkt en in de ochtend moeten ze altijd eerst het "franse" brood en gebak verkopen. Dat is een geheime term voor het personeel voor brood van de dag ervoor. Lekker, daar ben je als klant dan klaar mee.


Wordt dit niet als levens vatbaar verklaard?
Vernietigen is dan strafbaar!!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: matchless
Citaat:
Denk maar aan de smaakpolitie met zijn labeltjes.


Ehh.. dat is een label zonder echte waarde. Dat is een label die de programmamakers hebben bedacht om een bedrijf een pluim te geven. Maar een echte (wettelijke) waarde is het allerminst. Zo'n sticker kan je ook zelf bedenken en op je raam plakken.

maar zin op een broodje bart is me nu ook wel vergaan (net als het broodje zelf ).


nou..
een tent waar zo'n sticker op zit, wordt wel drukker bezocht.
het tegenover gestelde nog erger:
niemand die er nog komt eten.
was toen een uitzending met een chinees restaurant.
echt ranzig en niemand kwam er meer eten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lientje.
En inderdaad, als ik bij een Mac Donalds ergens op de wereld een verrotte hamburger zou krijgen, dan zou ik inderdaad de hoge hygiëne normen en het hoge hygiëne beleid waar Mac Donalds om bekend staat ernstig in twijfel trekken. Ieder zijn mening maar het gaat me een beetje te ver om iemand te zeggen dat hij of zij vreemde conclusies trekt.


Inderdaad, ik zal als ik volgende week ergens in een stad ben, en naast elkaar zitten een Subways en een Bakker Bart, dan kies ik dus voor de eerste. Terwijl ik heb gelezen en onthouden welke vestiging dit is.
De mensen die dit bericht lezen weten dus nu niet welke vestiging dit is.

En beste AlanS, uiteraard snapt echt iedereen dat dit niet bij alle vestigingen zo zal zijn.
Mijn punt is juist dat die info nu niet bekend is, en dat iemand in, laten we zeggen Amsterdam, die dit bericht vandaag leest aan de hand van dit bericht zou kunnen besluiten niet meer naar de lokale vestiging te gaan.
Voor de forum bezoekers uit Amsterdam: de plaatsnaam dient hier enkel als voorbeeld, de betreffende vestiging is een andere.

Origineel bericht van: lientje.

frikandelbroodjes, pizzabroodjes, ragoutbroodjes, kipkerriebroodjes en meer van dat soort bladerdeegbroodjes liggen de hele dag in de ongekoelde vitrine, als de vitrine een beetje leeg begint te raken, schuiven ze naar voren wat er al lag en achteraan leggen ze de nieuwe lading. Aan het einde van de dag wordt de vitrine leeggehaald en de volgende dag leggen ze het weer in de vitrine, tja, als dan eens een poosje een broodje minder verkocht wordt heb je dus kans dat je een broodje van een paar dagen oud te eten krijgt met de gevolgen die mijn dochter dus heeft gehad. Er wordt dus NIETS gelabeld van de broodjes.


Dit vind ik dus echte schokkend!
Diverse wetten worden, zoals ik hier eerder al uiteen zette, met voeten getreden.
Dit is, voor mij in ieder geval, voldoende reden alle zaken van deze franchise voortaan maar te mijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De mensen die dit bericht lezen weten dus nu niet welke vestiging dit is.

 

Zal niet veel uitmaken want de bakker zal heus wel zijn maatregelen hebben getroffen. Doet hij dat niet uit goed ondernemersschap dan wel uit vrees voor de aangekondigde warenwet. Waarschijnlijk is hij nu de meest veilige bakker die er is.

 

In de rechtzaal noemen ze niet geconstateerde beweringen "van horen zeggen". Verhalen krijgen snel een eigen leven en worden altijd overdreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS

Zal niet veel uitmaken want de bakker zal heus wel zijn maatregelen hebben getroffen.


Dat hoop je dan maar,

zeg lientje. heb je ook een briefje naar het hoofdkantoor gestuurd?
In dat geval heeft AlanS op dit punt gelijk en zullen er maatregelen volgen.
De kans bestaat zelfs (als er meer incidenten zijn) dat deze vestiging door Bart uit de formule wordt gegooid,
in franchise contracten zit altijd een soort "aantasting van de goede naam" clausule.
Bij mij is de indruk ontstaat dat de lokale vestiging zich er door een appeltaartje te geven van af heeft willen kopen.
Ze zullen vast niet daarna spontaan een fax naar het hoofdkantoor gestuurd hebben met wat is is gebeurt, en hoe het is "opgelost"

En dat het niet is opgelost blijkt uit het feit dat lientje. het bericht hier heeft geplaatst. Als er een intelligente bedrijfsleider was geweest was het dusdanig opgelost dat lientje. het wellicht niet meer nodig had gevonden om het hier te meldden.

Origineel bericht van: AlanS

In de rechtzaal noemen ze niet geconstateerde beweringen "van horen zeggen". Verhalen krijgen snel een eigen leven en worden altijd overdreven.


Is slechts te dele waar. Verhalen worden inderdaad nog al eens overdreven.
Van-horen-zeggen noemt men in de rechtsspraak een testimonium de auditu.
Deze is, onder bepaalde omstandigheden, wel degelijk toelaatbaar als bewijs!
Jurisprudentie volgens een uitspraak van de Hoge Raad op 20 december 1926.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Draaf toch niet zo door joh.

 

Ik heb ondanks dat ik een godsvermogen aan de tapwacht betaal heb ik ook eens een biertje getapt wat te smerig was voor woorden. Was een infectie in de koppeling. De fout lag bij de tapwacht maar het kan dus gebeuren dat er een keer wat fout gaat. Bij een biertje zie je het als hij niet in orde is maar je kan niet door bladerdeeg heen kijken.

 

Er wordt hier van een mug een olifant gemaakt. Onder "schokkend" versta ik toch heel andere dingen.

Valt me nog mee dat je die bakker niet voor het vuurpeleton wilt hebben.

 

Daarbij is sowieso ook een vers ragoutbroodje niet lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...